411 Locals е сред 10-те най-добри SЕО компании в САЩ за 2016

411 Locals отбеляза голям напредък тази година, защото беше класирана сред 10те най-добри локални SЕО компании в САЩ. Това отличие беше дадено от престижната агенция FindTheBest SEO, която сравнява конкурентите по различни критерии. ”Да бъдем избрани за 7-мата най-добра локална SЕО агенция в САЩ е голяма чест за нас. Това е признание за нашите неуморни усилия да осигурим SЕО услуги от най-висок съвременен стандарт. Също така е и наша огромна отговорност да запазим позицията си”, заяви един от основателите на фирмата, Румен Тодоров.

Наградата е още по-ценна, защото е връчена от независими експерти в областта на SЕО, които разчитат на доказуеми критерии, като онпейдж SЕО резултат, класиране по ключови думи, качество на беклинковете, качество на списъка с клиенти, медийно присъствие, и други.

411 Locals е интернет маркетингова агенция със седалище в Лас Вегас, Невада. Компанията използва предимно SЕО инструменти и стратегии създадени и разработени от нейния собствен отдел за проучване и развитие. Компанията е Официален Google партньор и е акредитирана от Bing Ads. Тези партньорства с всепризнатите авторитети в нашата област са резултата от политиката за качествена услуга и непрекъснато обучение на членовете на нашия екип по всички новости в SЕО и онлайн рекламата.

Ние сме сред малкото Интернет рекламни агенции в САЩ, които имат оценка А+ от Better Business Bureau”, заяви Тодоров.

Преди 10 години, 411 Locals започна в една единствена стая, но сега има офиси на три континента – Северна Америка, Европа и Азия. Повече от 400 добре подготвени професионалисти работят за компанията.

411 Locals предлага изработка на сайтове по изисквания на клиента, оптимизация на търсещите машини, оптимизация на присъствието в социалните медии за малки и средни фирми. Процентът на задържане на клиенти е над 95.

Кои са най-важните промени в алгоритъма на Google и какво прави всеки от тях

В началото, когато търсачките се появиха, класирането на по-предни позиции не беше особено трудна задача. Единственото, от което сайтът Ви се нуждаеше тогава, беше употребата на много ключови думи и добавянето на много линкове. През последните няколко години, обаче, настъпиха, много промени. След последните актуализации на алгоритмите на Google, много специалисти от SEO бранша прекараха безсънни нощи в опит да „надхитрят“ популярната търсачка. А какви всъщност са тези промени и как точно се отразяват те?

Панда ъпдейтът

Тези ъпдейти са едни от най-често срещаните ъпдейти на Google. Пандата за пръв път се появaва през февруари 2011 г. и от тогава последват още няколко ъпдейта свързани с нея. Февруарската актуализация дава предимство на сайтове, които имат по-висококачествено съдържание.

Този ъпдейт изцяло променя начините, по които хората създават съдържанието на техните сайтове и ясно показа, че класирането по-напред не зависи само от употребата на множество ключови думи.

Само два месеца след първия Панда ъпдейт, Google пуска Panda 2.0. Той е насочен срещу спам съдържанието и успява да „удари“ дори някои забележителни сайта. Априлската актулизация отново показа, че е нужно качество и достоверност на съдържанието, за да се класират сайтовете по-добре.

Следващият Панда ъпдейт дойде през септември 2011 г. След пускането на Panda 2.5 много сайтове претърпяват загуби, осбено тези с умерено съдържание. През май 2014 г. се появи поредната актуализация – Panda 4.1, която имаше за цел да намали значително нискокачественото съдържание.

Пет месеца след тази историческа актуализация, Google направиха още една значителна такава. Тя беше свързана с допълнителните мерки срещу лошото съдържание и се фокусира върху значението и точността. Този ъпдейт засяга над 5% от общите заявки. Неотдавна, през юли 2014 г., Google пуснаха и Panda 4.2, което даде възможност на средните по големина сайтове, които имат висококачествено съдържание, да се класират по-добре.

Пингвин ъпдейта

Първият Пингвин се появява през април 2012 г. с цел въвеждане на строги мерки за потребители, които все още използват забранени SEO практики и прекаляват с употребата на ключови думи и неподходящо изграждане на линкове. Ъпдейтът повлиява на над 3% от заявките. През май 2013 г. се появява и Penguin 2.1, който е насочен срещу дублираното съдържание и спама. Вземат се мерки срещу черните SEO техники с цел оптимизацията да бъде по-справедлива.

Колибри ъпдейта

През септември 2013г. От Google представиха ъпдейта Колибри. Това е една голяма крачка напред към оптимизирането на търсачки за по-добро потребителско изживяване, правейки ги по-полезни за всеки индивид. В основата си тази актуализацията гарантира, че фокусът на резултатите е основно върху търсените думи като теми, а не като единични фрази. Благодарение на този ъпдейт, резултатите се предвиждат на база детайли като местоположение, поведение, история на търсенето и други подобни фактори. По-голям внимание се отделя и на заявки с по-пълни въпроси.

Гълъб Ъпдейта

Този Google ъпдейт появил се през юли 2014 се фокусира изцяло върху локалното търсене. Той е стъпка към осигуряване на по-точно и по-подходящо търсене за местни заявки. Този ъпдейт изгражда по-тесни връзки между локалното търсене и първостепенните алгоритми на Google.
SEO индустрията претърпя голямо развитие през последните години, което направи конкуренцията още по-непредвидима. В случай, че имате собствен бизнес и искате Вашият сайт да се появи на първата страница на Google, ще трябва да се доверите на експерти от бранша, като специалистите от 411 Маркетинг. Нашата онлайн маркетингова агенция ще помогне за развитието на Вашия бизнес!

411 Маркетинг: Има три ключа за постигането на успешен бизнес в интернет

Forbes, най-големият бизнес бранд в света, публикува статия за българо – американската компания 411 Locals, позната в България като 411 Маркетинг. Успехите на компанията, която има над 33 000 клиента, от години имат международно признание.

Една компания може да има най-добрия бизнес модел на света, но това няма да има значение, ако тя не може да бъде открита от потребителите. За тази цел Константин Стоянов създава 411 Locals, Интернет маркетинг компания, която помага на малкия и средния бизнес да бъдат открити онлайн. В България, 411 Locals оперира под бранда 411 Маркетинг.

Coбствениците на новосъздадени компании знаят, че липсата на стабилно присъствие в мрежата просто не е вариант. Много собственици на традиционен бизнес, които някога са разчитали на реклами във вестниците или на промоции по пощата, сега достигат до същото заключение. Ако даден бизнес не може да бъде открит в мрежата, той губи едно сериозно конкурентно предимство, губи клиенти.

Днес, почти всички предприемачи са наясно с важността на оптимизацията за интернет търсачки или така нареченото SEO (search engine optimization). Това е процес, който дава възможността за оптимизиране на всеки уебсайт, така че той да се озове на висока позиция в класацията на резултатите от интернет търсенето или SERP (Search Engine Results Page).

Въпреки това, съществува един вид SEO, който често е пренебрегван – така нареченото Local SEO, имащо за цел да достигне потребители в сравнително малка географска територия. Това е от особенно значение за малкия или среден бизнес, който не е насочен към потребители от целия свят.

Forbes попита г-н Стоянов за предизвикателствата пред които бизнесът е изправен днес и как неговата компания предлага решения за тях.

Forbes: Какво ви вдъхнови да стартирате 411 Locals?

Стоянов: Аз имах няколко бизнеса преди 411 Locals, като се занимавах с недвижими имоти и инвестиции. Когато онлайн рекламирането на собствените ми начинания започна да става все по сложно открих, че прекарвам твърде голяма част от времето си в проучвания. Събрах екип, който да ми помага с част от задачите и тогава разбрах че много други собственици на малък бизнес са изправени пред същите трудности. По-специално, предприемачите нямат време за да извършват проучвания и да правят тестове. Те също така не разполагат със специалисти, които могат да им помогнат да бъдат откриваеми в мрежата. Беше ясно, че имат нужда от помощ. Затова реших да използвам нашите ресурси и умения, за да подпомагам и на други.

Forbes: Какъв е ключът към постигането на успех за някой малък бизнес в интернет?

Стоянов: Има три ключа за постигането на успех на един бизнес в интернет. Първо, компанията трябва да има ясни и реалистични дългосрочни цели. Това включва подробно планиране относно начина на постигане на тези цели. Това е стратегическа инициатива която ще даде ясен образ за „по-голямата картина“ на пътя, който компанията трябва да извърви за да достигне целта си.

Второ, трябва да съществува способност за приспособимост към промени. Преди всичко, компанията трябва да се адаптира към промените в алгоритъма за класиране на Гугъл. Алгоритъмът, който Гугъл използва, за да класира страници, днес ще бъде почти сигурно различен от този след една година. Освен това, бизнесът трябва да реагира на усилията на конкуренцията. Ако един конкурент изведнъж се класира по-нагоре по специфична ключова дума, ще е необходимо проучване, за да се определи какво се случва и как да се реагира с най-подходящия оптимизационен подход. Най-накрая, необходимо е да има отворена връзка между клиента и агенцията.

Forbes: Защо индивидуалният подход към всеки бизнес е от изключителна важност за неговия успех?

Стоянов: Подходът към всеки бизнес трябва да бъде персонализиран. Няма решения тип „един размер пасва на всички“. Всичко зависи от вертикалата, пазарните сили, размерът на целевия град и усилията, които конкуренцията полага, за да създаде видимо онлайн присъствие за себе си.

Forbes: Често използвате думата „иновативно“ в уебсайта на 411 Locals. В какво се изразява иновативността на вашия бизнес? Моля, опитайте да сте конкретни.

Стоянов: Ние създадохме инструмент, който да следи и докладва позициите на ключовите думи на нашите клиенти, както и тези на техните конкуренти. Освен това, ние предоставяме доклади относно промените на позициите на тези ключови думи във времето. Още повече, ние анализираме информацията която имаме от всичките си клиенти, за да определим най-ефективните практики. Най- накрая, ние постоянно приспособяваме нашите SEO техники и вътрешни методи за да предоставят по-бързи и по-добри резултати за нашите клиенти.
Жизненоважно е за всеки бизнес да поддържа леснонамираемо присъствие в мрежата, в 21-ви век. В противен случай, те са на път да загубят части от пазара в полза на конкурентите си, които таргетират технически компетентна публика. Благодарение на настъпването на така наречените „webrooming” (хора които търсят продукти онлайн преди покупката им от магазин) и „showrooming” (хора които търсят продукти в магазин преди да ги закупят онлайн), потребителите са тренирани да пазаруват и търсят онлайн преди да направят покупките си. Всеки бизнес, който не приема тази реалност ще се бори за да оцеляването си.

Оригинална статия: forbes.com

Как да се подготвим за следващия Пингвин ъпдейт?

Както повечето SEO специалисти знаят, от Google обявиха, че до края на годината можем да очакваме нов ъпдейт на алгоритъма, познат като Пингвин. Неговата цел е още по-ефективна борба със спам тактиките и неестествения линк билдинг. Това означава, че всички онези, които са били „ударени“ от последния Пингвин през миналия декември сега имат шанса да се възстановят, тъй като този ъпдейт не се е обновявал автоматично.

ThinkstockPhotos-464944258Очаква се предстоящият Пингвин доста да си прилича с последния ъпдейт Панда – ще действа в реално време. Това означава, че когато Google засече спам линкове, сайтовете вероятно ще бъдат афектирани веднага. А когато тези линкове биват премахнати, тези сайтове биха могли да се възстановят също толкова бързо.

Колкото и да ни се иска спам линковете да не са толкова голям проблем и че SEO агенциите се опитват да прилагат по-чиста линк стратегия, нещата не стоят точно по този начин. С всяко едно обновяване на алгоритъма си има и губещи, и печеливши и ситуацията няма да е по-различна след новия Пингвин ъпдейт.

Обикновено проверката на линк профилите не е с висок приоритет, особено ако всичко върви нормално. Въпреки това никога не е лошо да се следят по-внимателно, особено сега, когато трябва да се подготвим за новия Пингвин. Спам може да се появи дори да го нямате за цел и за жалост извинението, че не сте знаели за това няма да ви спаси от наказание.

Разнообразност на anchor текстовете

Преди практиката бе да се използват предимно anchor текстове с основните ключови думи, което означава, че текста изцяло съвпада с ключовата фраза. Добре е anchor тексотевете на линковете да се разнообразяват. Те могат да бъдат брандът, ключови думи, неописателни изрази, второстепенни ключови думи (long-tail), както и чисти линкове само с домейна.

Като цяло е хубаво да има разнообразие от anchor текстове, защото за Google е неестествено, ако връзките към сайта ви са с почти едни и същи такива.

Драстични покачвания/спадове и твърде много препращащи страници

В случай, че някой „отвън“ се опитва да прави негативна оптимизация с цел да загубите позиции, той може да поръча спамерски линкове към вашия сайт. За това, ако забележите драстичен ръст на графиката с линковете и домейните, сочещи към сайта ви, вероятно някой се опитва да повлияе отрицателно на позициите ви.

Премахване на нежелани линкове

Когато става въпрос за премахване на нежеланите линкове, бихте могли да намерите много противоречива информация по темата.

Логично е да уведомите Google, че вие нямате общо със спамърските линкове, които водят към вашия сайт. Премахването им обаче не се прави ръчно и ако не искате те да се вземат предвид, трябва да покажете това на Google. Риска, който ще поемете в този случай е, че Google все още може да не е засякъл спамерските линкове и като го уведомите да привлечете вниманието му към тях.

Оптимизиране на вътрешните линкове

Външните линкове с основание получават най-голямо внимание, когато става въпрос за Пингвин ъпдейта. Това не означава, че вътрешните линкове са за пренебрегване. Дори да нямат голяма тежест върху класирането на сайта, имат силно влияние върху това как търсачките обхождат сайта.

Това са линкове, върху които вие, като собственици на сайта имате контрол. Може да диктувате на търсачките кои страници са по-важни и кои са тематично свързани една с друга. Вътрешните линкове също така могат да бъдат обект на пре-оптимизация, точно както и външните такива.

Ето и няколко съвета как да държите чист профила от към вътрешни линкове:

  • Не използвайте само съвпадащи ключови изрази, а разнообразявайте anchor текста с неописателни изрази.
  • Линквайте към свързани страници. Винаги си задавайте въпроса дали някой, който се интересува от страница А, не би се поинтересувал и от страница Б.
  • Опитайте се да спазвате йерархия до колкото това е възможно.

Инструменти

Възможно е всичко това да се направи ръчно, но има и някои инструменти, които да улеснят процеса. Ето и малко повече информация за двата най-често употребявани такива.

Ahrefs – За бърз поглед върху линковете и anchor текстовете може да се използва Ahrefs. Този инструмент позволява URL-ите да бъдат тествани и е бърз начин да се провери дали има бърз, драстичен и опасен ръст в линк профила.

Screaming Frog – Нужен е добър обхождаш бот, който може да донесе възможно най-акуратните сурови данни за вашия сайт, като Screaming frog.

Нашите опитни оптимизатори от 411 Маркетинг знаят правилните SEO тактики. С услугите на нашата онлайн маркетингова агенция, вашия сайт ще бъде защитен от новия Пингвин ъпдейт и няма да пострада от наказанията.

Как блоговете могат да бъдат полезни за бизнеса

Ре-дизайна е плашеща мисъл за много маркетинг специалисти. Много дизайнери плахо предлагат подобна идея на ръководителите си, като най-честите отговори са:

Защо ни е нужно това? Това, което имаме работи перфектно, по-добре да не го променяме.“

Ако не е счупено, не го поправяй.“

Конверсиите и трафика са наред, защо да рискуваме това за един по-добър вид?

Генералната промяна в един дизайн е деликатна тема и за двете страни. От друга страна, постоянните промени са добре познато понятие за всеки онлайн бизнес, поради влиянието което те оказват върху представянето на всеки уебсайт.

За какво трябва да помислим, когато се обсъжда ре-дизайн?

  • Имаме ли бъгове?
  • Представяме ли се добре във всеки браузър?
  • Ще навредим ли на скоростта на страниците?
  • Как промяната ще се отрази на конверсиите ни?
  • Помислихме ли за SEO?

Отговор за всички притеснения има и той е много прост – всеки трябва да се стреми да бъде модерен и релевантен. Например, ако Фейсбук не променяше дизайна си през определени периоди – щеше ли все още да бъде толкова релевантен?

Разбира се, това не означава, че трябва да обмисляме как да правим константни промени без те да са обмислени добре и да биват въвеждани с ясни и определени цели.

Как да направим това?

  • Опознаване на таргетираният пазар

Кои са клиентите ни? Каква е тяхната средна възраст. С какво се занимават? Защо се възползват от нашите услуги? От какво се нуждаят? Това са въпросите, които се нуждаят от отговор преди да се определи посоката, в която ще работим за да изработим най-подходящият за тях дизайн.

  • Множество статии на тестване

Ако целта ни е да се възползваме възможно най-много от това, с което разполагаме ще бъде нужно да отделим достатъчно време на тестване и преправяне на елементи, които не се представят достатъчно добре. Дизайна трябва да бъде ефективен, не само привлекателен. С тази цел трябва да експериментираме с различни версии, като използваме метрики, индикиращи коя обещава повече успех.

  • Запознаване на посетителите с новия вид

Когато лоялните посетители се върнат и започнат да си задават въпроса „Какво се е случило?“ е нужно да им бъде изяснена целта и причината зад новия вид. Трябва да ги запознаем с новите елементи, какво ново сме въвели и какви са новите ползи за тях.

  • Установяване на обратна връзка относно тяхното мнение

Никога не трябва да спираме да се интересуваме от мнението на нашите клиенти и посетители относно това, което им предлагаме. Винаги е добра идея да се възползваме от потенциала на обратната връзка, защото е най-сигурният начин да достигнем до това, от което се нуждаят посетителите ни, за да задържим тяхното внимание и интерес.

Добро разбиране на стария дизайн

Какво куцаше в дизайна? Кои бяха елементите, които не привличаха никакво внимание, а бяхме отдали голямо значение на тях?

Освен отрицателните качества, също така е важно да се отразят положителните.

Къде беше фокусиран трафика до сега? Какво допадаше на посетителите ни най-много? Как можем да пренесем това и в новият дизайн?

Планиране и проучване

Изберете правилния момент за коренна промяна в стила и вида на вашият сайт. Ако смятате, че в момента сте достигнали предела на Вашите очаквания – обмислете добре евентуалната полза от тази промяна. Ако смятате, че има какво да се желае и проучването Ви показва, че имате шанс за разширяване на таргетираният от Вас пазар – тогава е добра идея да предприемете промяна.

Бизнес риск съществува винаги, когато се планира трансформация на бизнес сайт. Все пак, това е основният Ви начин за комуникация с Вашите клиенти и за да сте сигурни, че промените ще доведат до по-добри резултати, е нужно да отделите достатъчно време за задачата.

Запомнете важните точки, които обсъдихме тук и не забравяйте, че те могат да Ви помогнат да намалите възможно най-много риска от загуба на посетители към Вашия сайт.

Свържете се с 411 Маркетинг ЕООД, за да добиете по-добра представа за модерните изисквания в света на дизайна и SEO. Нашите специалисти ще споделят информацията, от която се нуждаете, за да направите правилните решения!

 

Как да преобразим един дизайн без бизнес риск?

Ре-дизайна е плашеща мисъл за много маркетинг специалисти. Много дизайнери плахо предлагат подобна идея на ръководителите си, като най-честите отговори са:

Защо ни е нужно това? Това, което имаме работи перфектно, по-добре да не го променяме.“

Ако не е счупено, не го поправяй.“

Конверсиите и трафика са наред, защо да рискуваме това за един по-добър вид?

Генералната промяна в един дизайн е деликатна тема и за двете страни. От друга страна, постоянните промени са добре познато понятие за всеки онлайн бизнес, поради влиянието което те оказват върху представянето на всеки уебсайт.

За какво трябва да помислим, когато се обсъжда ре-дизайн?

  • Имаме ли бъгове?
  • Представяме ли се добре във всеки браузър?
  • Ще навредим ли на скоростта на страниците?
  • Как промяната ще се отрази на конверсиите ни?
  • Помислихме ли за SEO?

Отговор за всички притеснения има и той е много прост – всеки трябва да се стреми да бъде модерен и релевантен. Например, ако Фейсбук не променяше дизайна си през определени периоди – щеше ли все още да бъде толкова релевантен?

Разбира се, това не означава, че трябва да обмисляме как да правим константни промени без те да са обмислени добре и да биват въвеждани с ясни и определени цели.

Как да направим това?

  • Опознаване на таргетираният пазар

Кои са клиентите ни? Каква е тяхната средна възраст. С какво се занимават? Защо се възползват от нашите услуги? От какво се нуждаят? Това са въпросите, които се нуждаят от отговор преди да се определи посоката, в която ще работим за да изработим най-подходящият за тях дизайн.

  • Множество статии на тестване

Ако целта ни е да се възползваме възможно най-много от това, с което разполагаме ще бъде нужно да отделим достатъчно време на тестване и преправяне на елементи, които не се представят достатъчно добре. Дизайна трябва да бъде ефективен, не само привлекателен. С тази цел трябва да експериментираме с различни версии, като използваме метрики, индикиращи коя обещава повече успех.

  • Запознаване на посетителите с новия вид

Когато лоялните посетители се върнат и започнат да си задават въпроса „Какво се е случило?“ е нужно да им бъде изяснена целта и причината зад новия вид. Трябва да ги запознаем с новите елементи, какво ново сме въвели и какви са новите ползи за тях.

  • Установяване на обратна връзка относно тяхното мнение

Никога не трябва да спираме да се интересуваме от мнението на нашите клиенти и посетители относно това, което им предлагаме. Винаги е добра идея да се възползваме от потенциала на обратната връзка, защото е най-сигурният начин да достигнем до това, от което се нуждаят посетителите ни, за да задържим тяхното внимание и интерес.

Добро разбиране на стария дизайн

Какво куцаше в дизайна? Кои бяха елементите, които не привличаха никакво внимание, а бяхме отдали голямо значение на тях?

Освен отрицателните качества, също така е важно да се отразят положителните.

Къде беше фокусиран трафика до сега? Какво допадаше на посетителите ни най-много? Как можем да пренесем това и в новият дизайн?

Планиране и проучване

Изберете правилния момент за коренна промяна в стила и вида на вашият сайт. Ако смятате, че в момента сте достигнали предела на Вашите очаквания – обмислете добре евентуалната полза от тази промяна. Ако смятате, че има какво да се желае и проучването Ви показва, че имате шанс за разширяване на таргетираният от Вас пазар – тогава е добра идея да предприемете промяна.

Бизнес риск съществува винаги, когато се планира трансформация на бизнес сайт. Все пак, това е основният Ви начин за комуникация с Вашите клиенти и за да сте сигурни, че промените ще доведат до по-добри резултати, е нужно да отделите достатъчно време за задачата.

Запомнете важните точки, които обсъдихме тук и не забравяйте, че те могат да Ви помогнат да намалите възможно най-много риска от загуба на посетители към Вашия сайт.

Свържете се с 411 Маркетинг ЕООД, за да добиете по-добра представа за модерните изисквания в света на дизайна и SEO. Нашите специалисти ще споделят информацията, от която се нуждаете, за да направите правилните решения!

 

Какво се случи след новия Local Snack Pack ъпдейт?

Как Гугъл преобърна локалното търсене

Оптимизацията на локално ниво посрещна може би най-разтърсващото събитие от алгоритъма Pigeon насам. Забелязахме първите очевидни промени на 6ти август, а с тях дойдоха и първите поводи за паника. От 7, броят листинги на първата страница в Google, се бяха стопили до 3. В този момент стана ясно, че търсачката тотално преобрази цялостната концепция на локалното търсене.

Това събитие афектира резултатите във всяка държава по целия свят до края на същия ден. Беше странно решение поради факта, че Google винаги провежда изпитателен период с тестове, които обхващаха определени държави.

Мобилно-ориентирано търсене

Използването на мобилни устройства за онлайн търсене продължава да се увеличава до неповторимо високи нива, а Google се старае да адаптира своите десктоп резултати към изгледа на тези направени от смартфон или таблет. Целта на Local Snack Pack бе да уеднакви това, което виждаме и използваме на двете платформи.

Този тип подобрения в потреблението на услугите винаги са били във фокуса на Google, а това което потребителите получават, без значение от платформата, е главната посока, в която търсачката работи.

Причините за промяната

Всяка промяна и ъпдейт са резултат от множество продължителни тестове, които обикновено се забелязват от SEO специалистите. Главния повод за притеснение идва от това, че всеки бизнес, който се конкурира с повече от две компании в същата сфера ще бъде изключително сериозно афектиран от промените.

Тук е нужно да зададем важен въпрос – колко трафик си разпределяха позициите между 4 и 7? За да предприеме такава сериозна крачка, за Google вероятно е имало причина, а именно – липсата на достатъчно трафик за долната половина от 7те резултата, които виждахме преди новия ъпдейт.

Основната причина зад това отново опира до мобилните устройства. Първите три резултата запълват целия екран на смартфона, оставяйки останалите 4 без достатъчно внимание, ако потребителят не реши да скролне надолу.

Въпреки това бизнесите, заемащи по-долните позиции имаха по-голям шанс за развитие и популяризиране на техните марки. Техните уебсайотве получаваха видимост на десктоп платформи, която в момента им липсва и пропускат възможността да се представят на по-широка аудитория.

Нови методи на оптимизация за позиция в топ 3

Къде трябва да пренасочим усилията си?

#1 Органично търсене

Локалната оптимизация притежава голямо разнообразие от специфични елементи, които остават важни за нея, но има и много такива примери идващи от органичното търсене, които също влияят на локалните резултати в Google.

Въпреки техниките за локална оптимизация, органичното търсене винаги ще бъде на върха. Това изисква повече умения и усилие от страна на SEO специалистите, които трябва да се фокусират върху най-важните за органичното търсене аспекти, за да успеят в повишаването на ранка за локалните резултати.

#2 Линкове

Преди ъпдейта на Google, много бизнеси успяваха да „минат между капките“ без употребата на линкове поради липсата на достатъчно конкурентна среда.

От сега нататък е нужно да обърнем сериозно внимание на изграждането на линк структурата, защото се превръща в изключително ключов аспект на оптимизационния процес. Всяка възможност за линкове трябва да бъде използвана, за да успеем да достигнем максимални нива на трафик.

#3 Маркетинг приоритети

Маркетинга и публичните отношения трябва да са основата и сърцевината на цялото онлайн присъствие. Ако те не са на достатъчно високо ниво, дори най-големите усилия за органична и локална оптимизация няма да имат достатъчно определеяща сила.

За да постигнем добър маркетинг са нужни големи инвестиции в него, тъй като линк билдинг структурата е само малък процент от целия процес! Промоции на локално ниво и партньорство с различни бизнеси и институции са отличен инструмент за изграждане на успешни публични отношения.

Ако ви е нужна експертиза в областта на SEO и искате да сте сигурни, че вашият бизнес ще достигне новите стандарти за топ 3 на Google – обърнете се към 411 Маркетинг!

Дигиталното съдържание и неговите предимства


Интернет потребителите стават все по-критични към визуалните ефекти, било то в уебсайт, филм игра или какъвто и да е друг източник на дигитално съдържание. Социалните медии и мобилни технологии също допринасят за рязкото повишаване в изискванията за по-добро качество.

Поглеждайки към миналото си спомняме за статичните галерии, писменото съдържание в социалните канали и корпоративните изображения, които бяха достатъчни и подходящи в даден момент. Тъй като визуалните ефекти се превърнаха в незаменима част от ежедневието ни онлайн, читателите силно започнаха да разчитат на тях, за да преценят дали даден продукт или услуга заслужават тяхното внимание и време.

Визуалното съдържание е изключително силен инструмент, който може да ни помогне да увеличим броя на доволни потребители, които харесват вашият уебсайт или друг вид платформа, чрез която популяризирате работата си. Това, което е нужно да запомним, е че правилното му представяне е задължително, ако очакваме реални резултати.

Ако търсите начини за допълнително развитие използвайки модерните и константно напредващи визуални ефекти, позволяващи усъвършенствано споделяне на съдържание, следвайте тези правила, за да научите как най-правилно да представите вашите продукти, идеи или услуги по най-атрактивния начин!

Автентичност

Препоръка и добра дума от приятел или познат е най-достоверния фактор за всеки потребител и е това, на което се доверява най-много. В повечето случаи, която и да е компания почти никога не е добър източник на доверие.

Според последните проучвания в сферата, младите и зрели хора са по-склонни да се доверят, или поне да обмислят това, което им е съобщено от непознат относно продукт, услуга или компания. Това е главната причина, поради която съдържанието създадено от потребители на въпросната компания се счита за по-завладяващо, релевантно и ценно от каквото и да е представено от нея.

Правдоподобност

Най-полезното и голямо предимство, което една марка може да притежава е нейните потребители да се идентифицират с продуктите и да подкрепят компанията, заставайки зад нея. Това е най-големият индикатор за доверието, което марката е създала!

Казано по по-семпъл начин, ако вашите клиенти споделят техният опит и позитивни впечатления от услугата или продуктите, които предлагате, това внезапно ще се отрази позитивно на вашия ранк сред социалните мрежи, което на свой ред ще повлияе и на всичко останало.

Нека се замислим… винаги е лесно да се определи кое заслужава доверието ни. Изображение или видео използвано от марка или корпорация да представи колко доволни са техните клиенти? Или същото послание, но споделено от реален клиент и личност?

Релевантност

Контекста винаги трябва да бъде основната движеща сила зад визуалното съдържание, а това означава, че дигиталните ефекти трябва да са съпроводени от информативен, добре организиран и релевантен контекст.

Ако се опитвате да пласирате продукт онлайн, кореспондиращото визуално съдържание трябва да приляга на целта на съответния продукт, да акцентира неговите ползи и позитивни страни. Писменото съдържание също така остава незаменима част, когато е включено на подходящите места.

Един лесен пример:

Когато продаваният продукт представлява вид облекло, нужно е не само изображение за всеки артикул, но също така правилните снимки направени от потребители, което може включва клиенти в реална ситуация.

Надпис

Едно чудесно изображение или снимка може да каже хиляди думи и да има безброй значения, но когато е комбинирано с няколко перфектно подбрани думи, може да доведе до още по-добри резултати.

Подразбира се, че хората възприемат и разбират визуално съдържание много по-бързо от писмено такова. Въпреки това, кратък и семпъл надпис често е малкият ключ към големите облаги, защото може да разкаже цяла история много по-ефективно без да отнема много време.

Всяка марка има своята идентичност, а тя също може да бъде предадена, използвайки кратък и грабващ израз.

Още един пример:

Компания, която се фокусира върху производството на играчки или други увеселителни продукти лесно може да спечели клиентите си с кратка хумористична фраза.

 

Дигиталното съдържание трябва да се промъква във вашата онлайн маркетинг стратегия все по-скоро. Статичните галерии и пасивни уеб елементи бързо останаха в миналото. Трафикът към вашият сайт и продажбите, които осъществявате ще усетят внезапен тласък, когато релевантните визуални ефекти се превърнат в обширна част от вашето присъствие онлайн. Научете повече с 411 Маркетинг!

Имейл маркетинга и с какво е полезен той?


За какво си мислите, когато някой спомене „онлайн маркетинг“? Дори да не сте добре запознати с тази индустрия, със сигурност се досещате за неща като блогове или социална медия, както и други форми на реклама като платен адвертайзинг.

А сещате ли се за имейла?

Да, за някои може да бъде твърде старомоден и ненужен, но не бива да го отхвърляме като допълнителен шанс за увеличаване на печалбите. Обърнете внимание на тази статия, ако искате да научите за истинската сила и потенциал, които се крият в имейл маркетинга.

По-личен подход

Социалните медии са отличен метод за споделяне на големи количества информация с голяма скорост, на широк спектър от хора. На пръв поглед това изглежда идеалното място за онлайн маркетинг! Но дали наистина е така?

В имейла, хората контактуват на четири очи.

Ако се опитвате да споделите вашето съобщение на голямо количество хора в социални канали, опитите Ви няма да бъдат толкова успешни колкото очаквате. От друга страна, подходящо създадената имейл програма ще свърши тази работа чрез по-точен и инвидидуален подход, който е лесно забележим от всички.

Имейла е универсален инструмент

Както много хора, може би не Ви допада идеята за имейл рекламата. Още повече, когато се подготвяте да напуснете офиса в Петък следобяд, а получите още нещо изискващо вниманието Ви.

Истината е, че всеки използва имейл! Всеки ден!

Тук се крие ключовата разлика между социалните медии и блоговете, и вашата пощенска кутия. Никога няма да забравите да я проверите, както много хора забравят някои социални платформи седмици подред.

Ако търсите начин да споделите информация за вашия бизнес и искате да сте сигурни, че тя ще бъде забелязана – имейл маркетинга е най-лесното и сигурно решение!

От имейл потребители към клиенти

Сферата на онлайн маркетинга и рекламата процъфтява благодарение на безброй създатели на съдържание, което привлича, задържа внимание и разпространява трафик. Едно нещо обаче липсва. Много от тях не знаят как реално да превърнат това внимание и трафик в полезен за тях бизнес!

Един от най-доказаните и популярни инструменти за тази цел е имейл маркетинга. Когато информацията е предадена на лично ниво, на място, което всеки проверява редовно, шансовете Ви тя да бъде забелязана са значително по-големи от повечето методи за онлайн реклама.

Откъде този успех, ако повечето рекламни имейли са толкова некачествени?

Да, повечето имейли, които получаваме за адвертайзинг са изключително непривлекателни и скучни, без да дават особена причина, която да заслужи нашето внимание. Много от хората ги блокират, трият или намират други начини да не постъпват в пощенските им кутии.

Това не е нещото, което ние искаме за вашата онлайн маркетинг кампания!

Един добре написан и подходящо таргетиран имейл винаги подпомага за създаването на по-дълбоки отношения с вашата аудиенция. Качеството, видът и характерът на съдържанието, което присъства там ще отговори на нуждите на вашите читатели и ще ги мотивира да го споделят с други хора, вдъхновявайки препоръките от уста на уста.


Ще научите повече за възможностите на имейл макретинга, когато се свържете с 411 Маркетинг за повече информация и начини да Ви помогнем да подобрите вашето присъствие онлайн! Ние можем да създадем изцяло нова маркетинг кампания, която веднага ще започне да носи повече трафик към Вашия бизнес и много потенциални клиенти!

Как да сме сигурни, че структурата на нашето съдържание е правилна?


В днешно време се забелязва изменение и отклоняване от основната цел на уеб съдържанието. По-голямата част от фокуса на почти всеки елемент се измества в първото изречение и приковаването на човешкото внимание в него. За да не правим грешни заключения сме длъжни да отбележим, че този факт винаги остава ключов, но последствията не трябва да представляват жертване на стойност и разчитане на първоначалното впечатление.

В 411 Маркетинг знаем много добре за изработката на ясен, стегнат и семпъл текст, за да продължаваме успешно да комуникираме чрез съдържание. Също така добре разбираме важността на грабващото заглавие!

А как структурираме съдържанието си с цел убедителност?

Заключението и отговорът на този въпрос никога не е универсален. В зависимост от определените цели на статията, която пишем, е важно да знаем, че ключът към успешна структура се състои от разнообразни компоненти.

Основни правила в създаването на привлекателна и подходяща структура:

  • Фокус върху читателите

Те трябва да бъдат преди всичко, а ние сме задължени да направим важно обещание в началото на всяка статия (изразяващо се чрез заглавие или въвеждащ параграф). Никога не принуждавайте читателите си да си задават въпроса „Защо трябваше да обърна внимание на това?“

  • Идея зад всяка дума

Всяка отделна част от описанието и аргумента трябва да има главна идея и главна цел (да привлече читател, да контрира чужд аргумент, и т.н.), която да подкрепи вашите гледни точки и най-вече – обещанието, което сте дали.

  • Специфика и доводи

Нужна е голяма специфика в представянето и пояснението на твърденията ви, както и добри причини, които да ги подкрепят. Генерализиращи изявления, неподкрепени от конкретни и специфични факти демонстрират несериозност и липса на тежест в съдържанието.

  • Представяне на достоверност

Винаги, когато е възможно, сме длъжни да представим нужните доказателства под формата на статистики, експертна компетенция и препоръки. Това помага да се изгради авторитет чрез статията, без който крайната ѝ цел трудно бива изпълнена. Ако ви липсва знание в даден аспект, подсигурете се с достатъчно проучване.

  • Предложете оферта

Без значение дали се опитвате да продадете продукт, услуга или просто идея, винаги е нужно да я представите изрично под формата на предложение към читателя. Винаги е добре да бъдем уверени в офертата си, също така да отнемем чувството за риск от съгласие от читателите, като гарантираме и стоим зад това, което казваме.

  • Резюме на съдържанието

Всяка статия се нуждае от силен завършек, който да затвори кръга на оригиналното обещание, като демонстрираме, че сме го изпълнили!

Това са само някои от най-критичните елементи, които трябва да включим в съдържанието си по един или друг начин. Нека не забравяме, че разновидните тематики, идеи и цели, които се нуждаят от релевантно съдържание предполагат индивидуален подход. Ако се нуждаете от помощта на експерти, които от дълго време се занимават с разработката на уникално съдържание, свържете се с 411 Маркетинг за повече информация!