Как блоговете могат да бъдат полезни за бизнеса

Ре-дизайна е плашеща мисъл за много маркетинг специалисти. Много дизайнери плахо предлагат подобна идея на ръководителите си, като най-честите отговори са:

Защо ни е нужно това? Това, което имаме работи перфектно, по-добре да не го променяме.“

Ако не е счупено, не го поправяй.“

Конверсиите и трафика са наред, защо да рискуваме това за един по-добър вид?

Генералната промяна в един дизайн е деликатна тема и за двете страни. От друга страна, постоянните промени са добре познато понятие за всеки онлайн бизнес, поради влиянието което те оказват върху представянето на всеки уебсайт.

За какво трябва да помислим, когато се обсъжда ре-дизайн?

  • Имаме ли бъгове?
  • Представяме ли се добре във всеки браузър?
  • Ще навредим ли на скоростта на страниците?
  • Как промяната ще се отрази на конверсиите ни?
  • Помислихме ли за SEO?

Отговор за всички притеснения има и той е много прост – всеки трябва да се стреми да бъде модерен и релевантен. Например, ако Фейсбук не променяше дизайна си през определени периоди – щеше ли все още да бъде толкова релевантен?

Разбира се, това не означава, че трябва да обмисляме как да правим константни промени без те да са обмислени добре и да биват въвеждани с ясни и определени цели.

Как да направим това?

  • Опознаване на таргетираният пазар

Кои са клиентите ни? Каква е тяхната средна възраст. С какво се занимават? Защо се възползват от нашите услуги? От какво се нуждаят? Това са въпросите, които се нуждаят от отговор преди да се определи посоката, в която ще работим за да изработим най-подходящият за тях дизайн.

  • Множество статии на тестване

Ако целта ни е да се възползваме възможно най-много от това, с което разполагаме ще бъде нужно да отделим достатъчно време на тестване и преправяне на елементи, които не се представят достатъчно добре. Дизайна трябва да бъде ефективен, не само привлекателен. С тази цел трябва да експериментираме с различни версии, като използваме метрики, индикиращи коя обещава повече успех.

  • Запознаване на посетителите с новия вид

Когато лоялните посетители се върнат и започнат да си задават въпроса „Какво се е случило?“ е нужно да им бъде изяснена целта и причината зад новия вид. Трябва да ги запознаем с новите елементи, какво ново сме въвели и какви са новите ползи за тях.

  • Установяване на обратна връзка относно тяхното мнение

Никога не трябва да спираме да се интересуваме от мнението на нашите клиенти и посетители относно това, което им предлагаме. Винаги е добра идея да се възползваме от потенциала на обратната връзка, защото е най-сигурният начин да достигнем до това, от което се нуждаят посетителите ни, за да задържим тяхното внимание и интерес.

Добро разбиране на стария дизайн

Какво куцаше в дизайна? Кои бяха елементите, които не привличаха никакво внимание, а бяхме отдали голямо значение на тях?

Освен отрицателните качества, също така е важно да се отразят положителните.

Къде беше фокусиран трафика до сега? Какво допадаше на посетителите ни най-много? Как можем да пренесем това и в новият дизайн?

Планиране и проучване

Изберете правилния момент за коренна промяна в стила и вида на вашият сайт. Ако смятате, че в момента сте достигнали предела на Вашите очаквания – обмислете добре евентуалната полза от тази промяна. Ако смятате, че има какво да се желае и проучването Ви показва, че имате шанс за разширяване на таргетираният от Вас пазар – тогава е добра идея да предприемете промяна.

Бизнес риск съществува винаги, когато се планира трансформация на бизнес сайт. Все пак, това е основният Ви начин за комуникация с Вашите клиенти и за да сте сигурни, че промените ще доведат до по-добри резултати, е нужно да отделите достатъчно време за задачата.

Запомнете важните точки, които обсъдихме тук и не забравяйте, че те могат да Ви помогнат да намалите възможно най-много риска от загуба на посетители към Вашия сайт.

Свържете се с 411 Маркетинг ЕООД, за да добиете по-добра представа за модерните изисквания в света на дизайна и SEO. Нашите специалисти ще споделят информацията, от която се нуждаете, за да направите правилните решения!