Ландинг страниците и техния несравним ефект!

Започнете да превръщате посетителите си в клиенти!

 

В тази публикация ще се постараем да разясним какво точно представляват ландинг страниците, каква е тяхната цел, как се изработват и как биват използвани.

Нека бързо преминем през сухата теория и се задълбочим в по-съществените точки, които ще ни помогнат да разберем идеята и структурата зад ландинг страниците. Това, което трябва да знаем преди всичко е, че истинският потенциал на вашия уебсайт може да бъде отключен, когато добавите този елемент и насочите правилния трафик към него.

Времето трябва да е на ваша страна!

Навиците на потребителите при търсене еволюират все повече, а това означава, че става все по-трудно да грабнем вниманието им за дълго, ако сайта ни не предлага нужното. Цялата концепция и цел на ландинг страниците е да прикани потребителите да извършат дадено действие и да ги насочи към завършването му.

Изработка, съдържание и дизайн

За да имаме успешен уебсайт и доходоносна онлайн маркетинг кампания, ще бъде нужно да обърнем специално внимание на първите впечатления и структурата, с която представяме нашата ландинг страница. Съдържанието трябва да е лесно видимо, четливо и да предоставя възможно най-много информация, по приятен за окото начин, който да стимулира желание в потребителя да предприеме действието, което искаме.

Основни цели и позитивни страни

Плюсовете в създаването на ландинг страница се изразяват в по-точен и прецизен поток от трафик, който бива насочен на правилните места, където съдържанието и дизайна е създаден с цел конвертиране на посетителите в реални клиенти. Това е цялостната идея зад този вид страници, а постигането на тези цели се осъществява чрез прецизната изработка на подходящ дизайн и насърчаващо съдържание.

Ще споделим няколко примерни варианта, където различните източници на трафик могат да бъдат използвани като се насочат към подходящо проектирани ландинг страници.

  • Google AdWords е лесен и популярен пример за маркетинг кампании, използващи PPC (плащане на клик) методи за изпращане на трафик. Това най-често се случва като се използват няколко различни ландинг страници, които са подходящо оптимизирани и създадени около ключовите думи, които потребителя е използвал.
  • Банери и спонсорирани графики са идеален източник на голям трафик, особено когато водят до ландинг страница, която е създадена специално за таргетираната от рекламите група.
  • Дори да приемаме имейл маркетинга за сравнително остаряващ метод за рекламиране на продукти и услуги, неуспорим факт е, че все още има почва у нас и успява да реализира резултати като метод. Още повече, когато съдържанието е насочено към ландинг страница, която подпомага с насърчаването към покупка.
  • Блогове, публикации и линкове от страничната лента на сайт могат да допринесат за насочването на трафик към ландинг страница, чието съдържанието подпомага продажбата или абонирането за продукт или услуга.

Ако Ви допада концепцията на ландинг страниците и искате да научите повече за тях, SEO специалистите в 411 Маркетинг изучават, развиват и създават различни видове продукти, от които можете да се възползвате, когато се свържете с нас за повече информация!