Нарастващата важност на локалното търсене

Локалната оптимизация за онлайн търсачките никога не е била по-важна за малкият и среден бизнес отколкото е сега. На практика всеки собственик на фирма може да се възползва от предимствата, които биват предоставяни от локалните SEO решения. След нововъведенията в Гугъл, става все по-належащо за фирмите да обърнат повече внимание на маркетинг стратегията си, въпреки дългите години липса на коректна онлайн кампания.

 

Фирмите, които вече са практикували оптимизационни стратегии виждат новите промени като добра възможност да добият все повече преднина и ползи от усилията си. Това са смели ходове, но нещата не се изчерпват до тук. В следващите години, локалните SEO решения ще стават все по-важни и определящи за малкия и среден бизнес. Ето защо:

 

  • Локалните бизнеси допадат изключително много на Гугъл

Популярната търсачка дълги години показваше симпатии към нови, малки и по-способни компании, които тепърва навлизат в онлайн пространството като такива. Докато повечето наклонности са към историята на марката или нейния авторитет, Гугъл също така иска даде на потребителите това, от което се нуждаят – а това много често означава по-малки фирми, популярни на локално ниво.

 

Това предоставя възможността на собствениците на нови компании с ограничен достъп до ресурси, допълнителна възможност за навлизане в пазара на продукти и услуги, както и откриване на нови хоризонти в развитието си.

 

  • Предстоят все по-персонализирани резултати!

С напредъка, който отбелязва Гугъл в алгоритмите и услугите си, също така се увеличава и желанието на потребителите за по-индивидуални резултати. Това вече е факт в много аспекти благодарение на историята на търсенето, както и географската локация на всеки потребител.

 

Това също оказва влияние на локалната оптимизация и търсенето на SEO решения!

 

  • Напредък в мобилните технологии и преносими платформи

Може би един от най-ключовите и определящи фактори в момента е несравнимият прираст в търсенето от мобилни устройства, а този процент се увеличава с всяка изминала година! Както се подразбира, търсенето се извършва от потребители в движение, което означава че тепърва предстои да видим все повече прираст в този вид търсене.

 

Респективно, това означава, че специфични за всяка локация резултати ще стават все по-наложителни, което ще доведе до все по-релевантна за конкретни локации информация и резултати.

 

  • Конкуренцията нараства все повече

Годишно се създават милиони нови сайтове и десетки хиляди нови бизнеси по цял свят се утвърждават като надеждни организации. Това води до многократно увеличаване в конкуренцията, което кара бизнесите да намират по-малки пазарни ниши, за да постигнат нужната за тях видимост в онлайн пространството. Най-ефективният начин да се постигне това е усъвършенстването на оптимизацията на локалното за всеки бизнес ниво.

 

Как да поставим началото на локална SEO кампания?

 

Ще се нуждаем от три основни предимства:

 

  • Създаване на профили в локални директории

По този начин бизнесът става видим на повече от едно места в интернет пространството, което е значимо предимство. Популярен пример за българският пазар е zavedenia.com, където собственици на ресторанти в цялата страна имат възможността да добавят голям плюс към онлайн маркетинг кампанията си.

 

  • Съдържание, отнасящо се към конкретен регион

Ако съдържанието, описващо една компания и нейните услуги отразява характеристиките на регионът, в който извършва дейност, ще бъде много по-лесно това съдържание да се оптимизира за локална релевантност. Добра възможност за това е отразяването на събития и нова информация, отнасяща се за съответната локация.

 

  • Създаване и мениджмънт на репутацията и връзките с обществеността

Ако един бизнес бива разпознаван от обществото и има наличие на достатъчно ревюта от клиенти в региона, Гугъл взима това предвид и увеличава ранка на уебсайта и локалният листинг, асоциирани с въпросната компания.

 

Ако успяваме да фокусираме ресурсите си в правилните посоки, ще имаме способността да усъвършенстваме предимствата си. Няма по-добър начин това да стане реалност за новите малки и средни бизнеси, които все повече откриват безкрайните възможности за развитие, които интернет пространството предоставя.


Ако търсите нови начини да представите Вашия бизнес пред потенциалните си клиенти, свържете се с 411 Маркетинг за повече информация и релевантни решения, които ще можете да приложите във Вашата онлайн кампания!

Ландинг страниците и техния несравним ефект!

Започнете да превръщате посетителите си в клиенти!

 

В тази публикация ще се постараем да разясним какво точно представляват ландинг страниците, каква е тяхната цел, как се изработват и как биват използвани.

Нека бързо преминем през сухата теория и се задълбочим в по-съществените точки, които ще ни помогнат да разберем идеята и структурата зад ландинг страниците. Това, което трябва да знаем преди всичко е, че истинският потенциал на вашия уебсайт може да бъде отключен, когато добавите този елемент и насочите правилния трафик към него.

Времето трябва да е на ваша страна!

Навиците на потребителите при търсене еволюират все повече, а това означава, че става все по-трудно да грабнем вниманието им за дълго, ако сайта ни не предлага нужното. Цялата концепция и цел на ландинг страниците е да прикани потребителите да извършат дадено действие и да ги насочи към завършването му.

Изработка, съдържание и дизайн

За да имаме успешен уебсайт и доходоносна онлайн маркетинг кампания, ще бъде нужно да обърнем специално внимание на първите впечатления и структурата, с която представяме нашата ландинг страница. Съдържанието трябва да е лесно видимо, четливо и да предоставя възможно най-много информация, по приятен за окото начин, който да стимулира желание в потребителя да предприеме действието, което искаме.

Основни цели и позитивни страни

Плюсовете в създаването на ландинг страница се изразяват в по-точен и прецизен поток от трафик, който бива насочен на правилните места, където съдържанието и дизайна е създаден с цел конвертиране на посетителите в реални клиенти. Това е цялостната идея зад този вид страници, а постигането на тези цели се осъществява чрез прецизната изработка на подходящ дизайн и насърчаващо съдържание.

Ще споделим няколко примерни варианта, където различните източници на трафик могат да бъдат използвани като се насочат към подходящо проектирани ландинг страници.

  • Google AdWords е лесен и популярен пример за маркетинг кампании, използващи PPC (плащане на клик) методи за изпращане на трафик. Това най-често се случва като се използват няколко различни ландинг страници, които са подходящо оптимизирани и създадени около ключовите думи, които потребителя е използвал.
  • Банери и спонсорирани графики са идеален източник на голям трафик, особено когато водят до ландинг страница, която е създадена специално за таргетираната от рекламите група.
  • Дори да приемаме имейл маркетинга за сравнително остаряващ метод за рекламиране на продукти и услуги, неуспорим факт е, че все още има почва у нас и успява да реализира резултати като метод. Още повече, когато съдържанието е насочено към ландинг страница, която подпомага с насърчаването към покупка.
  • Блогове, публикации и линкове от страничната лента на сайт могат да допринесат за насочването на трафик към ландинг страница, чието съдържанието подпомага продажбата или абонирането за продукт или услуга.

Ако Ви допада концепцията на ландинг страниците и искате да научите повече за тях, SEO специалистите в 411 Маркетинг изучават, развиват и създават различни видове продукти, от които можете да се възползвате, когато се свържете с нас за повече информация!

Какво пречи на оптимизацията за бизнеси с множество локации?

Фирми с множество офиси, магазини и локации в различни градове обикновено срещат сериозно затруднение с оптимизацията на локално ниво. Това е генерално заключение, което не важи за всеки бизнес, понеже добрата репутация в публичното и онлайн пространството винаги подобрява положителния ранк на вашия листинг. Ако сте в началния период на създаване на бизнес и изграждане на репутация, най-вероятно срещате определени затруднения с оптимизацията на различните Ви локации.

В тази статия ще обърнем внимание на някои ключови фактори за бизнеси с множество локации, върху които да се фокусираме когато оптимизираме на локално и междуградско ниво.

 

Защо различните Ви локации имат лош ранк?

 

  • Проблеми с уебсайта

Това е сърцевината и същността зад Вашата онлайн маркетинг стратегия, затова е нужно да обърнете достатъчно внимание на базовите фактори и да работите в посоката на постепенното подобрение. Понякога Google ни дава противоречиви и неясни съвети, затова ние ще Ви дадем най-често срещаните проблеми, които задължително трябва да бъдат поправени във всеки уебсайт.

– Липса на страници за всяка отделна локация;

– Неоткриваеми страници за локации;

– Лошо качество на страниците с локации;

– Нискокачествена изработка на уебсайта;

– Наказания.

 

  • Създаване на бизнес акаунт

Регистрирането на Вашият бизнес в Google никак не е трудно, но сме длъжни да отбележим, че също така е лесно да объркаме някои ключови детайли. Дори да нямаме злонамерени мотиви за създаването и обработката на нашият сайт или листинг, може да бъде лесно да нарушим правилата на Google. Ако решим да добавим и няколко агресивни SEO тактики, това е сигурна рецепта за нулева видимост.

– Неточности и излишни добавки в името на компанията;

– Максимална точност в адреса на бизнеса ви;

– Точен номер за връзка с всяка отделна локация;

– Коректен избор на правилните категории;

– 100% попълнен профил.

 

  • Локално съдържание

Тук проблема не е в това какво съдържа Вашия сайт, а това което му липсва. Бизнеси с една локация не срещат трудности с този фактор, но тези, които притежават голям брой офиси, магазини или други промишлени обекти винаги трябва да се справят с проблема, чрез уникалното съдържание. То трябва да отразява индивидуалността на всеки ваш обект, с какво е известен, какво предлага, как и къде може да бъде намерен.

– Пожелайте от клиентите си конкретни ревюта за отделните ви локации;

– Новините на локално ниво са голям плюс, затова ги отбелязвайте редовно;

– Галерия с изображения представящи работата ви от всяка локация са плюс.

 

Нека обобщим!

В повечето случаи локалното SEO е предназначено за големи организации и компании, които срещат не толкова проблем с трудността, колкото със самите мащаби на онлайн кампанията. Фокусирайте се в детайлите, които споменахме, за да сте сигурни че сте създали солидна основа на локално съдържание и ревюта за надграждане.

Най-често, добрите SEO методи опират до добрата обща култура, вашата лоялност и високото ниво на обслужване, което предлагате на вашите клиенти. Проучете и преценете от какво се нуждаят клиентите по всяка локация и направете информиран избор относно правилното управление на онлайн маркетинг кампанията ви.

Ако направите всичко това успешно, със сигурност ще пожънете голям успех и локалната видимост на организацията Ви ще бъде изцяло във Ваши ръце! Ако се нуждаете от партньор в тази насока, свържете се с SEO специалистите от 411 Маркетинг за повече информация и съвет относно ефективното онлайн присъствие на бизнеса ви!

 

Google картите – първи източник за успех в бизнеса!

Всеки потребител търси в Google maps. Къде сте Вие?

 

Ако вече сте или възнамерявате да бъдете собственик на малък или среден бизнес, който разчита на всички възможни видове реклама, това означава че вероятно сте имали допир с различните начини за онлайн реклама. За да се справите с тази трудна задача сами са нужни безброй часове в търсене на най-оптималните решения за пласирането на вашият бизнес и продуктите ви на правилното място и пред правилната аудитория. Съществуват най-различни начини за известяване пред вашите потенциални клиенти, че вашите услуги са подходящи за тях, и дори да не вярвате, най-добрите начини са напълно безплатни.

Как хората използват Google Maps?

Без значение от търсенето, което един потребител въвежда в търсачката, вашият бизнес ще бъде видим, ако Google разполага с индикатор и информация за вашата локация и вид услуга. Когато става дума за търсене на конкретен вид бизнес, то се базира на локация, разстояние до локацията и други най-различни критерии. Търсачката работи на принцип, който улеснява потребителите да намерят това, от което се нуждаят и им предоставя резултатите, които са най-близки и удобни за техните предпочитания.

Когато един потребител въведе търсене, Google представя резултатите, които се състоят от листинги за всички бизнеси и фирми, които отговарят на данните, а картата с всички локации се преставя от дясната страна на страницата. По този начин, вашите потенциални клиенти търсещи услуга като вашата ще имат възможността да ви открият там и да потърсят начин да се свържат с вас или да Ви посетят.

Възползвайки се от възможностите, които Google ви осигурява, ще имате шанса да пласирате бизнеса си на правилното място, а именно точно там където хората имат нужда от вас. Голяма част от търсенията се извършват на мобилни устройства в движение. Ситуации, в които хората бързо трябва да намерят решение, което ги устройва, а това е вашата възможност да предоставите продуктите и услугите си.

Използвайте Google Maps във Вашия уебсайт!

Всеки разполага с връзка към Интернет и прекарва голяма част от времето си там. С напредъка на технологиите, голяма част от пазаруването и пазара на услугите се случва онлайн. Дори само за справка за цени и разнообразие от продукти, Интернет пространството е основната платформа за набиране на информация за всеки вид пазарно търсене. Ако търсите успех за бизнеса ви, това е мястото за вас и сте длъжни да се възползвате от тези възможности!

Вашият уебсайт също може да съдържа карта, индикираща локацията на вашия офис, склад или магазин. Това е напълно безплатно, както и поставянето на фирмата ви в картата на Google. Нужно е да не забравяте, че ползването на Google като платформа за онлайн реклама не предоставя подкрепа от тяхна страна. От друга страна, поставянето на вашият бизнес на видими позиции изисква набор от инструменти и методики, чрез които ще подпомогнете за ранка на вашият листинг и позициите, които заемате в първите резултати от търсенето.

Съществуват многобройни правила, изисквания и дисциплини, които трябва да бъдат следвани и спазвани, за да може вашата онлайн маркетинг кампания да бъде успешна. Ако всичко това бъде изпълнено правилно – бизнеса ви ще има много обещаващо бъдеще и ще можете да се възползвате от увеличен брой клиенти благодарение на възможностите които предоставят Google картите.

Ако имате нужда да научите какви са методиките и правилата за водещите позиции в най-голямата търсачка в света, нашата фирма предлага услуги състоящи се от утвърдени и усъвършенствани решения, с доказана от онлайн адвертайзинг индустрията в САЩ ефективност. Свържете се с 411 Маркетинг за повече информация!

Еволюцията на мобилното търсене

Ако поне малко сте запознати с алгоритмите, които Google използва за представянето на резултатите, които търсите, със сигурност сте наясно, че не винаги са от най-голяма полза за малкия бизнес и собствениците на фирми, които искат да излязат сред първите резултати на страница 1. Съществуват различни медийни платформи, включително форуми и социални мрежи, които наскоро нагнетиха обстановката в Интернет обществото. Заключения като „милиони малки бизнеси ще бъдат съсипани“ от новоизлюпения алгоритъм обикновено не водят до нищо добро.

Ние знаем, че е нужно този въпрос да бъде разискван рационално и обяснен правилно, за да няма объркване. Какво точно е “Армагедонът на мобилните устройства” и как ще афектира малките и средни предприятия? Нека разясним!

Най-простото обяснение – има нова промяна в алгоритъма ползван от Google, който е проектиран с цел да улесни и повиши удобството за потребителите на мобилни устройства. Когато потърсите нещо чрез смартфон или таблет, няма да имате възможност да работите бързо и удобно с резултатите, ако те са изработени за големите дисплеи на компютри и лаптопи.

Функция номер 1:

  • Алгоритъма оптимизира търсенето направено от мобилно устройство по начин, който кара сайтове подходящи за него да бъдат позиционирани по-нагоре в резултатите. Ако вие сте потребител, който зададе търсене в Google от вашият смартфон, първо ще видите резултатите и уебсайтове, които са предназначени да се поберат в по-малък дисплей, а след това ще бъдат наредени резултатите, които нямат тази функция.

Функция номер 2:

  • Когато работите с уебсайт, който е проектиран за вашето мобилно устройство, ще можете много по-лесно да се ориентирате и да намерите съдържанието, което ще ви е от полза в него. Някои сайтове включват функции, които не съществуват за десктоп, като например – обаждане по спешност. Новият алгоритъм вече не звучи толкова зле, нали?

Функция номер 3:

  • Тази промяна в търсенето и резултатите на Google, както всички останали, е направена с цел да улесни работата на потребителите и да оптимизира резултатите по начин, който няма да изгуби излишно време в търсене на частта от сайта, който представлява интерес за нас. Разбира се, ако вашият уебсйат не е проектиран по такъв начин – това ще ви се отрази. Въпреки това, няма причина за паника, защото има съвсем лесно решение за този проблем.

Какво да направим, за да се предпазим от негативните ефекти на новият алгоритъм?

Проектирането на един сайт с цел съвместимост с мобилни устройва никак не е нещо трудно или невъзможно. Може да бъде постигнато за всяка страница и е много семпъл процес, който може да бъде направен и от вас, ако имате малко време за проучване.

Дизайнерите в 411 Маркетинг са добре запознати с тези техники и можете да се обърнете към нас, ако сте любопитни за функционалността и съвместимостта на вашия сайт с бъдещите тенденции в търсенето.

CRO или как да оптимизираме сайта си с цел повече конверсии

Conversion rate optimization е термин, който често срещаме в света на онлайн оптимизацията, дизайна и SEO. Това представлява цялостна дисциплина, която има за цел да помогне с превръщането на нашите посетители в клиенти. Както в повечето наши статии, отново ще обърнем внимание на най-съществената част от това, а именно доброто старо и все още царстващо съдържание.

Комбинацията на копирайтинга с оптимизацията има няколко страни, които трябва да анализираме:

I – Балансиране на креативните ни и аналитични способности

Неуспоримо е, че креативният процес и качествената изработка на съдържание е изключително важна част от копирайтинга за конверсии. Това не означава, че аналитичният процес трябва да остане по-назад, защото той ще ни помогне да научим от какво се нуждаят потенциалните ни клиенти, което ще ни насочи към правилния избор.

Подходящият подбор на думи и приятното усещане в текста е страхотно качество, което дори е измеримо в съзнанията на посетителите, а съответно и на конверсиите. Ако подходим към съдържанието от чиста креативна точка, риска да бъдем заслепени от процеса е голям и можем лесно да пропуснем най-съществените аспекти, които да осигурят мотивацията в посетителя да вдигне слушалката. Точно обратното, твърде аналитичен подход ще направи съдържанието механично, несвързано и неловко.

Както винаги – истината винаги е по средата и е въпрос на уменията ви да намерите баланса между двата метода.

II – Задълбайте се в данните

Събирането и анализирането на данни и информация е най-малко приятната част от процеса, но е нещото, което ще ни даде огромно предимство в постигането на нашите цели.

Колкото повече знаем как мислят и какво търсят нашите посетители – толкова по-лесно за нас ще бъде да им го дадем. Как те общуват с вашия сайт, какви пречки срещат –  всичко това ще ви помогне да направите вашето съдържание по-релевантно и истински ефективно.

Това е причината за Google Analytics да бъде толкова полезен инструмент, който ни помага да изградим дълбоко и интуитивно разбиране на това как хората реагират на сайтовете и кое ги кара да се превърнат в клиенти.

III – Хипотезите са по-успешни от предположенията

В аспекта на CRO, качеството на съдържанието ви е това, което се измерва в ефекта му върху конверсиите, не колко привлекателно звучи. Когато предприемаме стъпки за подобряване на съдържанието и е нужно да дадем идеи как да се случи това, е изключително важно да дадем реални отговори и решения за проблемите, а не случайни предположения.

Формирането на хипотеза ще ви помогне да подредите и прецените идеите си, какъв ефект ще имат те върху действията на посетителите ви и най-важно – дългосрочният им ефект.

  • Определете реалните цели за подобряване на конверсиите
  • Идентифицирайте проблема и формулирайте ясно твърдение
  • Изградете специфично решение
  • Изяснете резултатите, които очаквате от предложеното решение

Заключителни коментари и страхотен цитат

Оптимизацията на дигиталното преживяване е есенцията на CRO и Conversion Copywriting. Не забравяйте, че вашата целева група е направена от плът и кръв. Респективно, човешките решения определят дали конверсиите ще се качват или падат. Ако отнемете човешкия фактор от онлайн маркетинга – вашите опити за оптимизация никога няма да достигнат пълен потенциал.

Хората не купуват от уебсайтове, хората купуват от хора.“

SEO фактори, които все още остават важни през 2015

Всички сме добре запознати със стотиците фактори, определящи позицията на нашият сайт. Всеки от тях или допринася към нея, или обратното – могат да я понижат. Всичко това зависи от нас и как ние подхождаме към изграждането и оптимизацията на сайта. И все пак, напредъка и промените продължават, а следователно ние виждаме промени в резултатите на търсачките. Това означава, че дори някои фактори да се променят, други винаги ще останат същите.

Какво ще помогне на нашата маркетинг и SEO стратегия да постигнем постоянство в нашият ранк?

  • Добро разбиране на термина „Универсално търсене“

Това се отнася за поведението на търсачката да чете и индексира разнообразие от страници, изображения или други видове медия отнасящи се за нашето търсене. По този наин, Google смесва резултатите от Images и News в общите листинги отговарящи на първоначалното търсене.

  • Включване на качествени елементи и оптимизиране на бързината на сайта

Разбира се – качеството на съдържанието, било то под формата на текст или медия все още остава най-ключовият фактор. Въпреки това, вдъхновяващият текст или грабващите изображения и дизайн елементи не са всичко. В случай че всичко това отнема твърде много време да бъде заредено рискувате посетителите Ви да напуснат сайта преди да са имали шанс да видят какво предлага той.

  • Разбиране на поведението на потребителите

Мерни единици като степен на отпадането, кликове и споделяне са само някои от инструментите, които можем да използваме за да преценим начина, по който посетителите възприемат сайта ни. Установете кои са слабите страни в дизайна и оптимизацията, за да се възползвате възможно най-много от тези важни инструменти.

  • Създаване на съдържание, което изгражда доверие и авторитет

Всеки е наясно с този факт и вече е повтарян отвъд всякакви граници. И причината за това е добра! Положителната страна все пак остава, че докато времето минава, важността на уникалното и привлекателно съдържание се увеличава все повече и повече, което от своя страна води до повишаване на качеството на все повече сайтове. Дайте повод за доверие на вашите потребители, ако искате да имате влияние над техните действия.

  • Балансирани връзки със социалната медия гради популярност

Това е един от най-надеждните източници на положителен тласък за вашето онлайн присъствие и ранк в позициите на Google. Търсачките винаги се привличат от този тип дейност, така че никога не забравяйте да включите тези елементи за достъп във вашия сайт!

5 грабващи вниманието елементи в дизайна

На какво обръща внимание съзнанието ни?

 

Забелязвате ли как нивото на внимание, което обръщаме на обкръжаващите ни елементи все повече намалява? Става въпрос за времето, което отделяме в концентриране върху задача без да бъдем разсеяни.

Това е един от най-ключовите фактори, които трябва да имаме превид, когато искаме да представим нашите продукти или услуги. Ако искаме да убедим посетителите ни, че това, което предлагаме е правилният избор за тях – нужно е да обмислим как точно да включим тези стъпки в създаването на съдържанието и подходящото му комбиниране с дизайна.

  • Физическа нужда

Когато сме гладни и видим храна – вниманието ни е привлечено. Нашите нужди са основният мотиватор за действията ни. Затова, целта на дизайна и съдържанието ни трябва да бъде в най-конкретното и обстойно представяне на предлаганата от нас дейност. Ако имаме нужда от нещо и знаем отговорите на всички наши въпроси свързани с него – решението да го използваме ще дойде бързо и без колебание.

  • Способност за концентрация

Известният комик Джери Сайнфелд казва, че:

Няма такова нещо като ограничено внимание. Съществува само качеството на това, което гледаме.“

Хората имат неограничена способност за внимание и концетрация, ако привличаме съзнанието им. Ако те се наслаждават на това което правят или са вътрешно мотивирани – няма нещо, което да ги разсее.

  • Емоция

Един от елементите, които гарантирано привличат внимание е пораждането на емоция в човека. Когато шокираме съзнанието си или просто почувстваме емоция от даден елемент, вниманието ни не просто се приковава в него, но също така го запомняме. Можем да подсилим нашето послание с емоционално изображение, което да приляга на тематиката.

  • Контраст

Съзнанието ни винаги обръща повече внимание на елементи, които са в контраст с други. Частта от мозъка, която взима решенията търси ясен контраст с цел да направи незабавен избор и да избегне объркване, което води до закъснели решения. Един от най-често срещаните примери за това е демонстрацията на „Преди и След“ конкретизираща позитивите от продукт или услуга.

  • Непозната информация

Човешкото съзнание винаги гравитира около нови преживявания и непознати територии, което е една от най-съществените за нашето развитие черти. За да използваме това е нужно всеки следващ елемент и всяка нова стъпка в нашият сайт да представлява нещо ново и различно от предишната.

5 Уеб дизайн тенденции за предстоящата 2015

Какво крие бъдещето на уеб дизайна?

 

Изкуството на уеб дизайна е необятно и е невъзможно да бъде ограничено по какъвто и да е начин. Човешкото въображение и неговите безкрайни възможности отключват невъобразим потенциал за все по-впечатляващи и креативни идеи, които ще оформят бъдещето на Интернета.

С всяка изминала година наблюдаваме безброй невероятни неща в света на уеб дизайна, които продължават да излизат всеки ден. Иновациите в сферата за 2015 г. тепърва предстоят да бъдат представени, а ние нямаме търпение да стане свидетели на това възможно най-скоро.

  • One page сайтове

Все повече хора започват да разчитат на мобилните си телефони и подобренията в технологиите, които позволяват все по-достъпни и лесно използваеми интерфейси, които могат да ни помогнат далеч от компютъра.

С тази цел все повече сайтове биват разработвани с една страница, където е публикувно цялото съдържание, което ни е нужно. По този начин е лесно да открием информацията, която търсим като просто скролваме надолу.

  • История и интеракция

Отново се връщаме към съдържанието. Точно така – Content is still king! Докато то все още е ключово за всеки сайт, умението да разкажем една грабваща вниманието история е огромен плюс. Новите тенденции ще включват по-красиво и интерактивно съдържание, с което да разкажем своята история, чрез която да установим по-успешен контакт с потребителите.

  • Липса на големи Header изображения

Как да изпъкнем над тълпата, която изплзва огромни и наситени изображения в началото на техните сайтове? Лесно – като правим точно обратното. Това мжое да се използва поради редица причини, като например зареждането на сайта. Големите изображения често затрудняват това. Друга причина може да бъде отвличането на внимание от по-важното съдържание, което съдържа страницата. Това е една от по-противоречивите тенденции, но си струва да й обърнем внимание.

  • Минималистичен дизайн

Съществуват прекалено много несъществени елементи в актуалните сайтове, а това е още едно от нещата, които предстоят да изчезнат в по-модерните страници. Минималистичен дизайн е този, който е максимално улеснен и изчистен от излишни елементи, които не оказват реална полза нито за оптимизацията, нито за функционалността и вида на сайта.

  • Центрирано оформление

Съдържанието, което се намира в центъра на една страница респективно ще бъде в центъра на вниманието на всеки потребител. Незвисимо от размера и количеството на съдържанието, то е най-лесно за възприемане, когато е центрирано пред нашия поглед. Това позволява добър фокус и придава изтънчен вид за нашия сайт.

Това са само някои от безбройните нови тенденции, които вече започваме да виждаме все повече. Бъдещето на уеб дизайна Ви очаква! Ние вече поехме в тази посока, а Вие?

Как да подобрим UX качествата на нашия дизайн? Vol.3

Влиянието на User Experience дизайна и съдържанието върху нашето SEO

Поредицата ни от статии отнасящи се за ключовата важност на UX дизайна приключва с тема, която засяга пряко целите на всеки SEO експерт. Наясно сме, че търсачките константно търсят нови начини да подобрят резултатите и ефективността на тяхната работа. Това е причината ние също да се стремим към постоянно развитие и усъвършенстване на нашите умения и знания.  Вижте още »