5 Уеб дизайн тенденции за предстоящата 2015

Какво крие бъдещето на уеб дизайна?

 

Изкуството на уеб дизайна е необятно и е невъзможно да бъде ограничено по какъвто и да е начин. Човешкото въображение и неговите безкрайни възможности отключват невъобразим потенциал за все по-впечатляващи и креативни идеи, които ще оформят бъдещето на Интернета.

С всяка изминала година наблюдаваме безброй невероятни неща в света на уеб дизайна, които продължават да излизат всеки ден. Иновациите в сферата за 2015 г. тепърва предстоят да бъдат представени, а ние нямаме търпение да стане свидетели на това възможно най-скоро.

  • One page сайтове

Все повече хора започват да разчитат на мобилните си телефони и подобренията в технологиите, които позволяват все по-достъпни и лесно използваеми интерфейси, които могат да ни помогнат далеч от компютъра.

С тази цел все повече сайтове биват разработвани с една страница, където е публикувно цялото съдържание, което ни е нужно. По този начин е лесно да открием информацията, която търсим като просто скролваме надолу.

  • История и интеракция

Отново се връщаме към съдържанието. Точно така – Content is still king! Докато то все още е ключово за всеки сайт, умението да разкажем една грабваща вниманието история е огромен плюс. Новите тенденции ще включват по-красиво и интерактивно съдържание, с което да разкажем своята история, чрез която да установим по-успешен контакт с потребителите.

  • Липса на големи Header изображения

Как да изпъкнем над тълпата, която изплзва огромни и наситени изображения в началото на техните сайтове? Лесно – като правим точно обратното. Това мжое да се използва поради редица причини, като например зареждането на сайта. Големите изображения често затрудняват това. Друга причина може да бъде отвличането на внимание от по-важното съдържание, което съдържа страницата. Това е една от по-противоречивите тенденции, но си струва да й обърнем внимание.

  • Минималистичен дизайн

Съществуват прекалено много несъществени елементи в актуалните сайтове, а това е още едно от нещата, които предстоят да изчезнат в по-модерните страници. Минималистичен дизайн е този, който е максимално улеснен и изчистен от излишни елементи, които не оказват реална полза нито за оптимизацията, нито за функционалността и вида на сайта.

  • Центрирано оформление

Съдържанието, което се намира в центъра на една страница респективно ще бъде в центъра на вниманието на всеки потребител. Незвисимо от размера и количеството на съдържанието, то е най-лесно за възприемане, когато е центрирано пред нашия поглед. Това позволява добър фокус и придава изтънчен вид за нашия сайт.

Това са само някои от безбройните нови тенденции, които вече започваме да виждаме все повече. Бъдещето на уеб дизайна Ви очаква! Ние вече поехме в тази посока, а Вие?

Как да подобрим UX качествата на нашия дизайн? Vol.3

Влиянието на User Experience дизайна и съдържанието върху нашето SEO

Поредицата ни от статии отнасящи се за ключовата важност на UX дизайна приключва с тема, която засяга пряко целите на всеки SEO експерт. Наясно сме, че търсачките константно търсят нови начини да подобрят резултатите и ефективността на тяхната работа. Това е причината ние също да се стремим към постоянно развитие и усъвършенстване на нашите умения и знания.  Вижте още »

Как да подобрим UX качествата на нашият дизайн? Vol.2

7 Непоклатими правила на User Interface дизайна

Като продължение на нашият първи блог, представящ основите на UX и UI дизайна, ще подходим стъпка по стъпка, като отразим всяка една от най-важните точки и ѝ обърнем специално внимание.

Вижте още »

Как да подобрим UX качествата на нашият дизайн?

Преди да започнем да се оглеждаме с изумен поглед за дефиницията на термина „UX” е нужно да уточним какво точно представлява „User Experience”, какви са неговите цели и как да го използваме във всекидневната си работа като дизайнери. Вижте още »

On-page SEO 2015

Най-добрите практики за новата година!

Светът на оптимизацията е адски динамичен. Големите търсачки като Google и Bing, непрекъснато търсят начини да подобрят дейността си, а оттам променят и работещите SEO практики. Заради тази динамика е напълно възможно да чуете двама оптимизатори да изразяват различни мнения по въпроса “кое работи и кое – не”. Разбира се, някои неща са общоприети от всички и за тях няма две мнения по въпроса. Вижте още »

Най-важните страници в уебсайта ви (и как да ги оптимизирате за клиенти)

Както може би знаете, някои страници на вашия уебсайт са много по-важни от други. Шокиращо е обаче колко малка част от хората използват това знание, за да подобрят и оптимизират процента си на конверсия. В днешната статия ще ви разкрием как може да подобрите сайта си значително, като направите само няколко малки промени. Вижте още »

5 SEO мита, които си струват проучването

SEO е територия пълна със спекулации, предположения и митове. Много от тях са достатъчно интересни за да оправдаят едно евентуално по-дълбоко изследване. В днешната статия ще се позабавляваме и ще разгледаме няколко от тях. Вижте още »

5 ключови предимства на имейл маркетинга

Като вземем предвид скорошния бум на социалните медии, SEO и мобилният маркетинг, може би няма да сгрешим, ако кажем, че имейл маркетингът е мъртъв, нали? Напротив – жив и здрав си е и все още е напълно доходна форма на маркетинг. В следващите редове ще ви обясним защо. Вижте още »

Локално SEO през 2015 година – Какво трябва да знаем?

Преди няколко месеца Google разтърси света на локалното SEO с новия си ъпдейт, кръстен от специалистите “Pigeon”. Той промени дотогавашните ранкинг фактори за позициониране на бизнес листинги, като фокусът се измести върху уебсайтовете прикачени към тях. On-site сигналите и линковете изведнъж се превърнаха в най-важните неща, щом става на въпрос за локална оптимизация. Вижте още »

Bounce rate и влиянието му върху сайта ви

Bounce rate е процентна характеристика в Google Analytics, която показва каква част от посетителите ви са пристигнали на дадена страница на вашия уебсайт от външен линк, след което са си тръгнали, без изобщо да са отишли някъде другаде на сайта ви. “Тръгването” може да бъде кликване на бутона Back, затваряне на прозореца и т.н. Времето, прекарано на дадената страница преди връщането не се взема предвид. Вижте още »