SEO фактори, които все още остават важни през 2015

Всички сме добре запознати със стотиците фактори, определящи позицията на нашият сайт. Всеки от тях или допринася към нея, или обратното – могат да я понижат. Всичко това зависи от нас и как ние подхождаме към изграждането и оптимизацията на сайта. И все пак, напредъка и промените продължават, а следователно ние виждаме промени в резултатите на търсачките. Това означава, че дори някои фактори да се променят, други винаги ще останат същите.

Какво ще помогне на нашата маркетинг и SEO стратегия да постигнем постоянство в нашият ранк?

  • Добро разбиране на термина „Универсално търсене“

Това се отнася за поведението на търсачката да чете и индексира разнообразие от страници, изображения или други видове медия отнасящи се за нашето търсене. По този наин, Google смесва резултатите от Images и News в общите листинги отговарящи на първоначалното търсене.

  • Включване на качествени елементи и оптимизиране на бързината на сайта

Разбира се – качеството на съдържанието, било то под формата на текст или медия все още остава най-ключовият фактор. Въпреки това, вдъхновяващият текст или грабващите изображения и дизайн елементи не са всичко. В случай че всичко това отнема твърде много време да бъде заредено рискувате посетителите Ви да напуснат сайта преди да са имали шанс да видят какво предлага той.

  • Разбиране на поведението на потребителите

Мерни единици като степен на отпадането, кликове и споделяне са само някои от инструментите, които можем да използваме за да преценим начина, по който посетителите възприемат сайта ни. Установете кои са слабите страни в дизайна и оптимизацията, за да се възползвате възможно най-много от тези важни инструменти.

  • Създаване на съдържание, което изгражда доверие и авторитет

Всеки е наясно с този факт и вече е повтарян отвъд всякакви граници. И причината за това е добра! Положителната страна все пак остава, че докато времето минава, важността на уникалното и привлекателно съдържание се увеличава все повече и повече, което от своя страна води до повишаване на качеството на все повече сайтове. Дайте повод за доверие на вашите потребители, ако искате да имате влияние над техните действия.

  • Балансирани връзки със социалната медия гради популярност

Това е един от най-надеждните източници на положителен тласък за вашето онлайн присъствие и ранк в позициите на Google. Търсачките винаги се привличат от този тип дейност, така че никога не забравяйте да включите тези елементи за достъп във вашия сайт!