Дигиталното съдържание и неговите предимства

Интернет потребителите стават все по-критични към визуалните ефекти, било то в уебсайт, филм игра или какъвто и да е друг източник на дигитално съдържание. Социалните медии и мобилни технологии също допринасят за рязкото повишаване в изискванията за по-добро качество.

Поглеждайки към миналото си спомняме за статичните галерии, писменото съдържание в социалните канали и корпоративните изображения, които бяха достатъчни и подходящи в даден момент. Тъй като визуалните ефекти се превърнаха в незаменима част от ежедневието ни онлайн, читателите силно започнаха да разчитат на тях, за да преценят дали даден продукт или услуга заслужават тяхното внимание и време.

Визуалното съдържание е изключително силен инструмент, който може да ни помогне да увеличим броя на доволни потребители, които харесват вашият уебсайт или друг вид платформа, чрез която популяризирате работата си. Това, което е нужно да запомним, е че правилното му представяне е задължително, ако очакваме реални резултати.

Ако търсите начини за допълнително развитие използвайки модерните и константно напредващи визуални ефекти, позволяващи усъвършенствано споделяне на съдържание, следвайте тези правила, за да научите как най-правилно да представите вашите продукти, идеи или услуги по най-атрактивния начин!

Автентичност

Препоръка и добра дума от приятел или познат е най-достоверния фактор за всеки потребител и е това, на което се доверява най-много. В повечето случаи, която и да е компания почти никога не е добър източник на доверие.

Според последните проучвания в сферата, младите и зрели хора са по-склонни да се доверят, или поне да обмислят това, което им е съобщено от непознат относно продукт, услуга или компания. Това е главната причина, поради която съдържанието създадено от потребители на въпросната компания се счита за по-завладяващо, релевантно и ценно от каквото и да е представено от нея.

Правдоподобност

Най-полезното и голямо предимство, което една марка може да притежава е нейните потребители да се идентифицират с продуктите и да подкрепят компанията, заставайки зад нея. Това е най-големият индикатор за доверието, което марката е създала!

Казано по по-семпъл начин, ако вашите клиенти споделят техният опит и позитивни впечатления от услугата или продуктите, които предлагате, това внезапно ще се отрази позитивно на вашия ранк сред социалните мрежи, което на свой ред ще повлияе и на всичко останало.

Нека се замислим… винаги е лесно да се определи кое заслужава доверието ни. Изображение или видео използвано от марка или корпорация да представи колко доволни са техните клиенти? Или същото послание, но споделено от реален клиент и личност?

Релевантност

Контекста винаги трябва да бъде основната движеща сила зад визуалното съдържание, а това означава, че дигиталните ефекти трябва да са съпроводени от информативен, добре организиран и релевантен контекст.

Ако се опитвате да пласирате продукт онлайн, кореспондиращото визуално съдържание трябва да приляга на целта на съответния продукт, да акцентира неговите ползи и позитивни страни. Писменото съдържание също така остава незаменима част, когато е включено на подходящите места.

Един лесен пример:

Когато продаваният продукт представлява вид облекло, нужно е не само изображение за всеки артикул, но също така правилните снимки направени от потребители, което може включва клиенти в реална ситуация.

Надпис

Едно чудесно изображение или снимка може да каже хиляди думи и да има безброй значения, но когато е комбинирано с няколко перфектно подбрани думи, може да доведе до още по-добри резултати.

Подразбира се, че хората възприемат и разбират визуално съдържание много по-бързо от писмено такова. Въпреки това, кратък и семпъл надпис често е малкият ключ към големите облаги, защото може да разкаже цяла история много по-ефективно без да отнема много време.

Всяка марка има своята идентичност, а тя също може да бъде предадена, използвайки кратък и грабващ израз.

Още един пример:

Компания, която се фокусира върху производството на играчки или други увеселителни продукти лесно може да спечели клиентите си с кратка хумористична фраза.

 

Дигиталното съдържание трябва да се промъква във вашата онлайн маркетинг стратегия все по-скоро. Статичните галерии и пасивни уеб елементи бързо останаха в миналото. Трафикът към вашият сайт и продажбите, които осъществявате ще усетят внезапен тласък, когато релевантните визуални ефекти се превърнат в обширна част от вашето присъствие онлайн. Научете повече с 411 Маркетинг!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.