Какво пречи на оптимизацията за бизнеси с множество локации?

Фирми с множество офиси, магазини и локации в различни градове обикновено срещат сериозно затруднение с оптимизацията на локално ниво. Това е генерално заключение, което не важи за всеки бизнес, понеже добрата репутация в публичното и онлайн пространството винаги подобрява положителния ранк на вашия листинг. Ако сте в началния период на създаване на бизнес и изграждане на репутация, най-вероятно срещате определени затруднения с оптимизацията на различните Ви локации.

В тази статия ще обърнем внимание на някои ключови фактори за бизнеси с множество локации, върху които да се фокусираме когато оптимизираме на локално и междуградско ниво.

Защо различните Ви локации имат лош ранк?

  • Проблеми с уебсайта

Това е сърцевината и същността зад Вашата онлайн маркетинг стратегия, затова е нужно да обърнете достатъчно внимание на базовите фактори и да работите в посоката на постепенното подобрение. Понякога Google ни дава противоречиви и неясни съвети, затова ние ще Ви дадем най-често срещаните проблеми, които задължително трябва да бъдат поправени във всеки уебсайт.

– Липса на страници за всяка отделна локация;

– Неоткриваеми страници за локации;

– Лошо качество на страниците с локации;

– Нискокачествена изработка на уебсайта;

– Наказания.

  • Създаване на бизнес акаунт

Регистрирането на Вашият бизнес в Google никак не е трудно, но сме длъжни да отбележим, че също така е лесно да объркаме някои ключови детайли. Дори да нямаме злонамерени мотиви за създаването и обработката на нашият сайт или листинг, може да бъде лесно да нарушим правилата на Google. Ако решим да добавим и няколко агресивни SEO тактики, това е сигурна рецепта за нулева видимост.

– Неточности и излишни добавки в името на компанията;

– Максимална точност в адреса на бизнеса ви;

– Точен номер за връзка с всяка отделна локация;

– Коректен избор на правилните категории;

– 100% попълнен профил.

  • Локално съдържание

Тук проблема не е в това какво съдържа Вашия сайт, а това което му липсва. Бизнеси с една локация не срещат трудности с този фактор, но тези, които притежават голям брой офиси, магазини или други промишлени обекти винаги трябва да се справят с проблема, чрез уникалното съдържание. То трябва да отразява индивидуалността на всеки ваш обект, с какво е известен, какво предлага, как и къде може да бъде намерен.

– Пожелайте от клиентите си конкретни ревюта за отделните ви локации;

– Новините на локално ниво са голям плюс, затова ги отбелязвайте редовно;

– Галерия с изображения представящи работата ви от всяка локация са плюс.

Нека обобщим!

В повечето случаи локалното SEO е предназначено за големи организации и компании, които срещат не толкова проблем с трудността, колкото със самите мащаби на онлайн кампанията. Фокусирайте се в детайлите, които споменахме, за да сте сигурни че сте създали солидна основа на локално съдържание и ревюта за надграждане.

Най-често, добрите SEO методи опират до добрата обща култура, вашата лоялност и високото ниво на обслужване, което предлагате на вашите клиенти. Проучете и преценете от какво се нуждаят клиентите по всяка локация и направете информиран избор относно правилното управление на онлайн маркетинг кампанията ви.

Ако направите всичко това успешно, със сигурност ще пожънете голям успех и локалната видимост на организацията Ви ще бъде изцяло във Ваши ръце! Ако се нуждаете от партньор в тази насока, свържете се с SEO специалистите от 411 Маркетинг за повече информация и съвет относно ефективното онлайн присъствие на бизнеса ви!

<

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.