Как да сме сигурни, че структурата на нашето съдържание е правилна?

В днешно време се забелязва изменение и отклоняване от основната цел на уеб съдържанието. По-голямата част от фокуса на почти всеки елемент се измества в първото изречение и приковаването на човешкото внимание в него. За да не правим грешни заключения сме длъжни да отбележим, че този факт винаги остава ключов, но последствията не трябва да представляват жертване на стойност и разчитане на първоначалното впечатление.

В 411 Маркетинг знаем много добре за изработката на ясен, стегнат и семпъл текст, за да продължаваме успешно да комуникираме чрез съдържание. Също така добре разбираме важността на грабващото заглавие!

А как структурираме съдържанието си с цел убедителност?

Заключението и отговорът на този въпрос никога не е универсален. В зависимост от определените цели на статията, която пишем, е важно да знаем, че ключът към успешна структура се състои от разнообразни компоненти.

Основни правила в създаването на привлекателна и подходяща структура:

  • Фокус върху читателите

Те трябва да бъдат преди всичко, а ние сме задължени да направим важно обещание в началото на всяка статия (изразяващо се чрез заглавие или въвеждащ параграф). Никога не принуждавайте читателите си да си задават въпроса „Защо трябваше да обърна внимание на това?“

  • Идея зад всяка дума

Всяка отделна част от описанието и аргумента трябва да има главна идея и главна цел (да привлече читател, да контрира чужд аргумент, и т.н.), която да подкрепи вашите гледни точки и най-вече – обещанието, което сте дали.

  • Специфика и доводи

Нужна е голяма специфика в представянето и пояснението на твърденията ви, както и добри причини, които да ги подкрепят. Генерализиращи изявления, неподкрепени от конкретни и специфични факти демонстрират несериозност и липса на тежест в съдържанието.

  • Представяне на достоверност

Винаги, когато е възможно, сме длъжни да представим нужните доказателства под формата на статистики, експертна компетенция и препоръки. Това помага да се изгради авторитет чрез статията, без който крайната ѝ цел трудно бива изпълнена. Ако ви липсва знание в даден аспект, подсигурете се с достатъчно проучване.

  • Предложете оферта

Без значение дали се опитвате да продадете продукт, услуга или просто идея, винаги е нужно да я представите изрично под формата на предложение към читателя. Винаги е добре да бъдем уверени в офертата си, също така да отнемем чувството за риск от съгласие от читателите, като гарантираме и стоим зад това, което казваме.

  • Резюме на съдържанието

Всяка статия се нуждае от силен завършек, който да затвори кръга на оригиналното обещание, като демонстрираме, че сме го изпълнили!

Това са само някои от най-критичните елементи, които трябва да включим в съдържанието си по един или друг начин. Нека не забравяме, че разновидните тематики, идеи и цели, които се нуждаят от релевантно съдържание предполагат индивидуален подход. Ако се нуждаете от помощта на експерти, които от дълго време се занимават с разработката на уникално съдържание, свържете се с 411 Маркетинг за повече информация!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.