Нарастващата важност на локалното търсене
Фирмите, които вече са практикували оптимизационни стратегии виждат новите промени като добра възможност да добият все повече преднина и ползи от усилията си. Това са смели ходове, но нещата не се изчерпват до тук. В следващите години, локалните SEO решения ще стават все по-важни и определящи за малкия и среден бизнес. Ето защо:
- Локалните бизнеси допадат изключително много на Гугъл
Популярната търсачка дълги години показваше симпатии към нови, малки и по-способни компании, които тепърва навлизат в онлайн пространството като такива. Докато повечето наклонности са към историята на марката или нейния авторитет, Гугъл също така иска даде на потребителите това, от което се нуждаят – а това много често означава по-малки фирми, популярни на локално ниво.
Това предоставя възможността на собствениците на нови компании с ограничен достъп до ресурси, допълнителна възможност за навлизане в пазара на продукти и услуги, както и откриване на нови хоризонти в развитието си.
- Предстоят все по-персонализирани резултати!
С напредъка, който отбелязва Гугъл в алгоритмите и услугите си, също така се увеличава и желанието на потребителите за по-индивидуални резултати. Това вече е факт в много аспекти благодарение на историята на търсенето, както и географската локация на всеки потребител.
Това също оказва влияние на локалната оптимизация и търсенето на SEO решения!
- Напредък в мобилните технологии и преносими платформи
Може би един от най-ключовите и определящи фактори в момента е несравнимият прираст в търсенето от мобилни устройства, а този процент се увеличава с всяка изминала година! Както се подразбира, търсенето се извършва от потребители в движение, което означава че тепърва предстои да видим все повече прираст в този вид търсене.
Респективно, това означава, че специфични за всяка локация резултати ще стават все по-наложителни, което ще доведе до все по-релевантна за конкретни локации информация и резултати.
- Конкуренцията нараства все повече
Годишно се създават милиони нови сайтове и десетки хиляди нови бизнеси по цял свят се утвърждават като надеждни организации. Това води до многократно увеличаване в конкуренцията, което кара бизнесите да намират по-малки пазарни ниши, за да постигнат нужната за тях видимост в онлайн пространството. Най-ефективният начин да се постигне това е усъвършенстването на оптимизацията на локалното за всеки бизнес ниво.
Как да поставим началото на локална SEO кампания?
Ще се нуждаем от три основни предимства:
- Създаване на профили в локални директории
По този начин бизнесът става видим на повече от едно места в интернет пространството, което е значимо предимство. Популярен пример за българският пазар е zavedenia.com, където собственици на ресторанти в цялата страна имат възможността да добавят голям плюс към онлайн маркетинг кампанията си.
- Съдържание, отнасящо се към конкретен регион
Ако съдържанието, описващо една компания и нейните услуги отразява характеристиките на регионът, в който извършва дейност, ще бъде много по-лесно това съдържание да се оптимизира за локална релевантност. Добра възможност за това е отразяването на събития и нова информация, отнасяща се за съответната локация.
- Създаване и мениджмънт на репутацията и връзките с обществеността
Ако един бизнес бива разпознаван от обществото и има наличие на достатъчно ревюта от клиенти в региона, Гугъл взима това предвид и увеличава ранка на уебсайта и локалният листинг, асоциирани с въпросната компания.
Ако успяваме да фокусираме ресурсите си в правилните посоки, ще имаме способността да усъвършенстваме предимствата си. Няма по-добър начин това да стане реалност за новите малки и средни бизнеси, които все повече откриват безкрайните възможности за развитие, които интернет пространството предоставя.
Ако търсите нови начини да представите Вашия бизнес пред потенциалните си клиенти, свържете се с 411 Маркетинг за повече информация и релевантни решения, които ще можете да приложите във Вашата онлайн кампания!