5 ключови предимства на имейл маркетинга
Като вземем предвид скорошния бум на социалните медии, SEO и мобилният маркетинг, може би няма да сгрешим, ако кажем, че имейл маркетингът е мъртъв, нали? Напротив – жив и здрав си е и все още е напълно доходна форма на маркетинг. В следващите редове ще ви обясним защо.
Имейл маркетингът предоставя много възможности на вашия бизнес и гарантира добра възвръщаемост на инвестициите. Използвайки тези методи, вашият бизнес ще може да създаде дълбоки и трайни взаимоотношения с широка публика – всичко това на изключително ниска цена.
Приготвили сме ви пет причини поради които трябва да започнете имейл маркетинг кампания.
1. Имейл маркетингът е таргетиран!
Тук проблемът с трудното таргетиране при традиционните маркетинг подходи липсва. Имате възможността да изберете точно кой да види вашите имейли, като сегментирате контактите си на какъвто принцип поискате – местоположение, пол, възраст и т.н. Чрез имейл маркетинг може да сте сигурни, че вашите потенциални клиенти получават информация създадена специално за тях и нуждите им. Така количеството конвертирани клиенти гарантирано ще се покачи.
2. Имейл маркетингът популяризира бранда ви!
С всеки изпратен имейл, вашите клиенти са “облъчени” от вашата фирма. С малко стратегическо планиране, умен дизайн и подходящо съдържание, бизнесът ви ще започне да гради стойност. Така вие оставате в съзнанието на потенциалните ви клиенти и когато те имат нужда от услуги, каквито вие предлагате … познайте на кой ще се обадят.
3. Имейлите се препращат лесно!
С един прост клик на бутона Forward, вашите клиенти могат да споделят вашите промоции, предложения и новини с техните приятели. Такива хора стават едва ли не ваши промоутъри! Така фирмата ви достига до повече хора и се ползва с повече доверие.
4. Резултатите са лесно измерими!
Анализирането е от първостепенна важност за измерването на успеха на всяка кампания. При имейл маркетинга, събирането на нужната информация е изключително лесно. Данни като брой отворени писма, брой конверсии и брой запазени клиенти са от фундаментална важност за кампанията ви. Най-хубавото е, че тези данни не са просто цифри и статистика – те са прозорец към интересите и поведението на клиентите ви. Следете кои ваши ходове получават най-позитивен отзвук и променяйте плановете си в съответствие.
5. Ниски разходи и високи приходи!
Може би най-примамливият аспект на имейл маркетинга е възвръщаемостта на инвестициите. Не ви се налага да плащате такси за печатане, пощенски такси или каквито и да е други. Според някои проучвания, имейл маркетингът носи 40 долара приходи за всеки долар разход. Доста впечатляващо.
В днешно време, имейл маркетингът, като че ли e останал на заден план. Истината обаче е, че този метод все още върши работа и всеки бизнес може да извлече облаги от него. Стратегически подход и силно послание ще увенчаят вашите имейл маркетинг усилия с успех.