7 причини да опитате SEO за малкия бизнес

7 причини да опитате

Всеки бизнес трябва да може да бъде намерен онлайн. Статистиката показва, че бизнесите, инвестирали в онлайн маркетинг се разрастват далеч по-бързо от тези, които са решили да не се занимават с това. Направо можем да кажем така – бизнесите, които не практикуват SEO губят от конкурентоспособността си спрямо фирми, които са положили дори и малко усилия в сферата.

Днес ще поговорим за ползите, които малкия бизнес може да извлече от една онлайн маркетинг кампания. След много умуване успяхме да изберем и формулираме поне 7 от всички възможни причини, заради които си струва да опитате SEO.

1. По-добър и по-функционален уебсайт

Уебсайт, създаден с цел оптимизация ще бъде по-добър, по-бърз и по-лесен за ориентиране от останалите. Името не трябва да ви обърква – Search Engine Optimization се фокусира не само върху търсачките, но и върху потребителите. Ако клиентите ви са доволни, търсачките ще са доволни също. Следването на добри SEO практики при създаване на уебсайт гарантирано ще ви донесе кратко- и дългосрочни облаги.

2. Разширяване на клиентската база

Основната идея на уебсайта ви е да увеличи клиентската ви база, нали? Оптимизиран сайт ще доведе до по-добри позиции в търсенията, оттам до повече посещения и в крайна сметка – до повече клиенти.

3. По-добър процент на конверсия

Един добре оптимизиран сайт е лесен за употреба и съвместим с мобилни устройства и таблети. Това неизбежно довежда до повече конверсии, т.е. повече посетители на сайта ви ще се превърнат във ваши клиенти.

4. Откриване на нови пазари

Да, Интернет е може би най-бързо разрастващият се пазар във света, но не е единственият. Добрата SEO кампания ще ви помогне да разкриете нови пазари.

5. Популяризиране на бранда ви

Една от най-големите ползи от добрите позиции в търсачката е изграждането на разпознаваема и популярна марка. Потребителите по принцип се доверяват най-вече на брандове, които са на първата страница при търсене и игнорират такива, които нямат добро присъствие в Мрежата.

Един малък бизнес трябва да инвестира в утвърждаване и популяризиране на бранда си, независимо дали се цели в локалните пазари или търси бизнес на национално ниво. Инвестирайте в SEO и стигнете до първата страница – в днешно време търсачките лесно могат да изградят или разрушат един бранд.

6. Смачкване на конкуренцията

Представете си две фирми – те продават що-годе еднакви продукти на горе-долу еднакви цени в една и съща пазарна ниша. Eдната фирма има оптимизиран уебсайт, а другата не се грижи за Интернет присъствието си. Коя фирма ще е по успешна според вас? Коя компания ще има повече клиенти и ще се разрастне по-бързо?

Не подценявайте силата на търсачките и SEO. Не забравяйте, че ако конкурентите ви инвестират в онлайн маркетинг вие също трябва да започнете. От друга страна, ако те не се занимават с такива неща, това е вашият шанс да се откроите и да ги изпреварите.

7. Бизнесът ви ще е отворен 24/7

Един добре посещаван сайт има същият ефект като магазин, който е отворен непрестанно. Това също е част от магията на SEO. Завоювайте предни позиции за сайта си и клиентите ще идват дори докато бизнесът ви е затворен!

Това са само една част от ползите, които вашият бизнес ще получи ако решите да инвестирате в SEO и онлайн маркетинг. Станете популярен онлайн и ще видите как бизнесът ви се разраства, клиентите и печалбите се увеличават и брандът ви става разпознаваем и обичан.