Как блоговете могат да бъдат полезни за бизнеса

Ре-дизайна е плашеща мисъл за много маркетинг специалисти. Много дизайнери плахо предлагат подобна идея на ръководителите си, като най-честите отговори са:

Защо ни е нужно това? Това, което имаме работи перфектно, по-добре да не го променяме.“

Ако не е счупено, не го поправяй.“

Конверсиите и трафика са наред, защо да рискуваме това за един по-добър вид?

Генералната промяна в един дизайн е деликатна тема и за двете страни. От друга страна, постоянните промени са добре познато понятие за всеки онлайн бизнес, поради влиянието което те оказват върху представянето на всеки уебсайт.

За какво трябва да помислим, когато се обсъжда ре-дизайн?

  • Имаме ли бъгове?
  • Представяме ли се добре във всеки браузър?
  • Ще навредим ли на скоростта на страниците?
  • Как промяната ще се отрази на конверсиите ни?
  • Помислихме ли за SEO?

Отговор за всички притеснения има и той е много прост – всеки трябва да се стреми да бъде модерен и релевантен. Например, ако Фейсбук не променяше дизайна си през определени периоди – щеше ли все още да бъде толкова релевантен?

Разбира се, това не означава, че трябва да обмисляме как да правим константни промени без те да са обмислени добре и да биват въвеждани с ясни и определени цели.

Как да направим това?

  • Опознаване на таргетираният пазар

Кои са клиентите ни? Каква е тяхната средна възраст. С какво се занимават? Защо се възползват от нашите услуги? От какво се нуждаят? Това са въпросите, които се нуждаят от отговор преди да се определи посоката, в която ще работим за да изработим най-подходящият за тях дизайн.

  • Множество статии на тестване

Ако целта ни е да се възползваме възможно най-много от това, с което разполагаме ще бъде нужно да отделим достатъчно време на тестване и преправяне на елементи, които не се представят достатъчно добре. Дизайна трябва да бъде ефективен, не само привлекателен. С тази цел трябва да експериментираме с различни версии, като използваме метрики, индикиращи коя обещава повече успех.

  • Запознаване на посетителите с новия вид

Когато лоялните посетители се върнат и започнат да си задават въпроса „Какво се е случило?“ е нужно да им бъде изяснена целта и причината зад новия вид. Трябва да ги запознаем с новите елементи, какво ново сме въвели и какви са новите ползи за тях.

  • Установяване на обратна връзка относно тяхното мнение

Никога не трябва да спираме да се интересуваме от мнението на нашите клиенти и посетители относно това, което им предлагаме. Винаги е добра идея да се възползваме от потенциала на обратната връзка, защото е най-сигурният начин да достигнем до това, от което се нуждаят посетителите ни, за да задържим тяхното внимание и интерес.

Добро разбиране на стария дизайн

Какво куцаше в дизайна? Кои бяха елементите, които не привличаха никакво внимание, а бяхме отдали голямо значение на тях?

Освен отрицателните качества, също така е важно да се отразят положителните.

Къде беше фокусиран трафика до сега? Какво допадаше на посетителите ни най-много? Как можем да пренесем това и в новият дизайн?

Планиране и проучване

Изберете правилния момент за коренна промяна в стила и вида на вашият сайт. Ако смятате, че в момента сте достигнали предела на Вашите очаквания – обмислете добре евентуалната полза от тази промяна. Ако смятате, че има какво да се желае и проучването Ви показва, че имате шанс за разширяване на таргетираният от Вас пазар – тогава е добра идея да предприемете промяна.

Бизнес риск съществува винаги, когато се планира трансформация на бизнес сайт. Все пак, това е основният Ви начин за комуникация с Вашите клиенти и за да сте сигурни, че промените ще доведат до по-добри резултати, е нужно да отделите достатъчно време за задачата.

Запомнете важните точки, които обсъдихме тук и не забравяйте, че те могат да Ви помогнат да намалите възможно най-много риска от загуба на посетители към Вашия сайт.

Свържете се с 411 Маркетинг ЕООД, за да добиете по-добра представа за модерните изисквания в света на дизайна и SEO. Нашите специалисти ще споделят информацията, от която се нуждаете, за да направите правилните решения!

 

Как да преобразим един дизайн без бизнес риск?

Ре-дизайна е плашеща мисъл за много маркетинг специалисти. Много дизайнери плахо предлагат подобна идея на ръководителите си, като най-честите отговори са:

Защо ни е нужно това? Това, което имаме работи перфектно, по-добре да не го променяме.“

Ако не е счупено, не го поправяй.“

Конверсиите и трафика са наред, защо да рискуваме това за един по-добър вид?

Генералната промяна в един дизайн е деликатна тема и за двете страни. От друга страна, постоянните промени са добре познато понятие за всеки онлайн бизнес, поради влиянието което те оказват върху представянето на всеки уебсайт.

За какво трябва да помислим, когато се обсъжда ре-дизайн?

  • Имаме ли бъгове?
  • Представяме ли се добре във всеки браузър?
  • Ще навредим ли на скоростта на страниците?
  • Как промяната ще се отрази на конверсиите ни?
  • Помислихме ли за SEO?

Отговор за всички притеснения има и той е много прост – всеки трябва да се стреми да бъде модерен и релевантен. Например, ако Фейсбук не променяше дизайна си през определени периоди – щеше ли все още да бъде толкова релевантен?

Разбира се, това не означава, че трябва да обмисляме как да правим константни промени без те да са обмислени добре и да биват въвеждани с ясни и определени цели.

Как да направим това?

  • Опознаване на таргетираният пазар

Кои са клиентите ни? Каква е тяхната средна възраст. С какво се занимават? Защо се възползват от нашите услуги? От какво се нуждаят? Това са въпросите, които се нуждаят от отговор преди да се определи посоката, в която ще работим за да изработим най-подходящият за тях дизайн.

  • Множество статии на тестване

Ако целта ни е да се възползваме възможно най-много от това, с което разполагаме ще бъде нужно да отделим достатъчно време на тестване и преправяне на елементи, които не се представят достатъчно добре. Дизайна трябва да бъде ефективен, не само привлекателен. С тази цел трябва да експериментираме с различни версии, като използваме метрики, индикиращи коя обещава повече успех.

  • Запознаване на посетителите с новия вид

Когато лоялните посетители се върнат и започнат да си задават въпроса „Какво се е случило?“ е нужно да им бъде изяснена целта и причината зад новия вид. Трябва да ги запознаем с новите елементи, какво ново сме въвели и какви са новите ползи за тях.

  • Установяване на обратна връзка относно тяхното мнение

Никога не трябва да спираме да се интересуваме от мнението на нашите клиенти и посетители относно това, което им предлагаме. Винаги е добра идея да се възползваме от потенциала на обратната връзка, защото е най-сигурният начин да достигнем до това, от което се нуждаят посетителите ни, за да задържим тяхното внимание и интерес.

Добро разбиране на стария дизайн

Какво куцаше в дизайна? Кои бяха елементите, които не привличаха никакво внимание, а бяхме отдали голямо значение на тях?

Освен отрицателните качества, също така е важно да се отразят положителните.

Къде беше фокусиран трафика до сега? Какво допадаше на посетителите ни най-много? Как можем да пренесем това и в новият дизайн?

Планиране и проучване

Изберете правилния момент за коренна промяна в стила и вида на вашият сайт. Ако смятате, че в момента сте достигнали предела на Вашите очаквания – обмислете добре евентуалната полза от тази промяна. Ако смятате, че има какво да се желае и проучването Ви показва, че имате шанс за разширяване на таргетираният от Вас пазар – тогава е добра идея да предприемете промяна.

Бизнес риск съществува винаги, когато се планира трансформация на бизнес сайт. Все пак, това е основният Ви начин за комуникация с Вашите клиенти и за да сте сигурни, че промените ще доведат до по-добри резултати, е нужно да отделите достатъчно време за задачата.

Запомнете важните точки, които обсъдихме тук и не забравяйте, че те могат да Ви помогнат да намалите възможно най-много риска от загуба на посетители към Вашия сайт.

Свържете се с 411 Маркетинг ЕООД, за да добиете по-добра представа за модерните изисквания в света на дизайна и SEO. Нашите специалисти ще споделят информацията, от която се нуждаете, за да направите правилните решения!

 

Какво се случи след новия Local Snack Pack ъпдейт?

Как Гугъл преобърна локалното търсене

Оптимизацията на локално ниво посрещна може би най-разтърсващото събитие от алгоритъма Pigeon насам. Забелязахме първите очевидни промени на 6ти август, а с тях дойдоха и първите поводи за паника. От 7, броят листинги на първата страница в Google, се бяха стопили до 3. В този момент стана ясно, че търсачката тотално преобрази цялостната концепция на локалното търсене.

Това събитие афектира резултатите във всяка държава по целия свят до края на същия ден. Беше странно решение поради факта, че Google винаги провежда изпитателен период с тестове, които обхващаха определени държави.

Мобилно-ориентирано търсене

Използването на мобилни устройства за онлайн търсене продължава да се увеличава до неповторимо високи нива, а Google се старае да адаптира своите десктоп резултати към изгледа на тези направени от смартфон или таблет. Целта на Local Snack Pack бе да уеднакви това, което виждаме и използваме на двете платформи.

Този тип подобрения в потреблението на услугите винаги са били във фокуса на Google, а това което потребителите получават, без значение от платформата, е главната посока, в която търсачката работи.

Причините за промяната

Всяка промяна и ъпдейт са резултат от множество продължителни тестове, които обикновено се забелязват от SEO специалистите. Главния повод за притеснение идва от това, че всеки бизнес, който се конкурира с повече от две компании в същата сфера ще бъде изключително сериозно афектиран от промените.

Тук е нужно да зададем важен въпрос – колко трафик си разпределяха позициите между 4 и 7? За да предприеме такава сериозна крачка, за Google вероятно е имало причина, а именно – липсата на достатъчно трафик за долната половина от 7те резултата, които виждахме преди новия ъпдейт.

Основната причина зад това отново опира до мобилните устройства. Първите три резултата запълват целия екран на смартфона, оставяйки останалите 4 без достатъчно внимание, ако потребителят не реши да скролне надолу.

Въпреки това бизнесите, заемащи по-долните позиции имаха по-голям шанс за развитие и популяризиране на техните марки. Техните уебсайотве получаваха видимост на десктоп платформи, която в момента им липсва и пропускат възможността да се представят на по-широка аудитория.

Нови методи на оптимизация за позиция в топ 3

Къде трябва да пренасочим усилията си?

#1 Органично търсене

Локалната оптимизация притежава голямо разнообразие от специфични елементи, които остават важни за нея, но има и много такива примери идващи от органичното търсене, които също влияят на локалните резултати в Google.

Въпреки техниките за локална оптимизация, органичното търсене винаги ще бъде на върха. Това изисква повече умения и усилие от страна на SEO специалистите, които трябва да се фокусират върху най-важните за органичното търсене аспекти, за да успеят в повишаването на ранка за локалните резултати.

#2 Линкове

Преди ъпдейта на Google, много бизнеси успяваха да „минат между капките“ без употребата на линкове поради липсата на достатъчно конкурентна среда.

От сега нататък е нужно да обърнем сериозно внимание на изграждането на линк структурата, защото се превръща в изключително ключов аспект на оптимизационния процес. Всяка възможност за линкове трябва да бъде използвана, за да успеем да достигнем максимални нива на трафик.

#3 Маркетинг приоритети

Маркетинга и публичните отношения трябва да са основата и сърцевината на цялото онлайн присъствие. Ако те не са на достатъчно високо ниво, дори най-големите усилия за органична и локална оптимизация няма да имат достатъчно определеяща сила.

За да постигнем добър маркетинг са нужни големи инвестиции в него, тъй като линк билдинг структурата е само малък процент от целия процес! Промоции на локално ниво и партньорство с различни бизнеси и институции са отличен инструмент за изграждане на успешни публични отношения.

Ако ви е нужна експертиза в областта на SEO и искате да сте сигурни, че вашият бизнес ще достигне новите стандарти за топ 3 на Google – обърнете се към 411 Маркетинг!

Дигиталното съдържание и неговите предимства

Интернет потребителите стават все по-критични към визуалните ефекти, било то в уебсайт, филм игра или какъвто и да е друг източник на дигитално съдържание. Социалните медии и мобилни технологии също допринасят за рязкото повишаване в изискванията за по-добро качество.

Поглеждайки към миналото си спомняме за статичните галерии, писменото съдържание в социалните канали и корпоративните изображения, които бяха достатъчни и подходящи в даден момент. Тъй като визуалните ефекти се превърнаха в незаменима част от ежедневието ни онлайн, читателите силно започнаха да разчитат на тях, за да преценят дали даден продукт или услуга заслужават тяхното внимание и време.

Визуалното съдържание е изключително силен инструмент, който може да ни помогне да увеличим броя на доволни потребители, които харесват вашият уебсайт или друг вид платформа, чрез която популяризирате работата си. Това, което е нужно да запомним, е че правилното му представяне е задължително, ако очакваме реални резултати.

Ако търсите начини за допълнително развитие използвайки модерните и константно напредващи визуални ефекти, позволяващи усъвършенствано споделяне на съдържание, следвайте тези правила, за да научите как най-правилно да представите вашите продукти, идеи или услуги по най-атрактивния начин!

Автентичност

Препоръка и добра дума от приятел или познат е най-достоверния фактор за всеки потребител и е това, на което се доверява най-много. В повечето случаи, която и да е компания почти никога не е добър източник на доверие.

Според последните проучвания в сферата, младите и зрели хора са по-склонни да се доверят, или поне да обмислят това, което им е съобщено от непознат относно продукт, услуга или компания. Това е главната причина, поради която съдържанието създадено от потребители на въпросната компания се счита за по-завладяващо, релевантно и ценно от каквото и да е представено от нея.

Правдоподобност

Най-полезното и голямо предимство, което една марка може да притежава е нейните потребители да се идентифицират с продуктите и да подкрепят компанията, заставайки зад нея. Това е най-големият индикатор за доверието, което марката е създала!

Казано по по-семпъл начин, ако вашите клиенти споделят техният опит и позитивни впечатления от услугата или продуктите, които предлагате, това внезапно ще се отрази позитивно на вашия ранк сред социалните мрежи, което на свой ред ще повлияе и на всичко останало.

Нека се замислим… винаги е лесно да се определи кое заслужава доверието ни. Изображение или видео използвано от марка или корпорация да представи колко доволни са техните клиенти? Или същото послание, но споделено от реален клиент и личност?

Релевантност

Контекста винаги трябва да бъде основната движеща сила зад визуалното съдържание, а това означава, че дигиталните ефекти трябва да са съпроводени от информативен, добре организиран и релевантен контекст.

Ако се опитвате да пласирате продукт онлайн, кореспондиращото визуално съдържание трябва да приляга на целта на съответния продукт, да акцентира неговите ползи и позитивни страни. Писменото съдържание също така остава незаменима част, когато е включено на подходящите места.

Един лесен пример:

Когато продаваният продукт представлява вид облекло, нужно е не само изображение за всеки артикул, но също така правилните снимки направени от потребители, което може включва клиенти в реална ситуация.

Надпис

Едно чудесно изображение или снимка може да каже хиляди думи и да има безброй значения, но когато е комбинирано с няколко перфектно подбрани думи, може да доведе до още по-добри резултати.

Подразбира се, че хората възприемат и разбират визуално съдържание много по-бързо от писмено такова. Въпреки това, кратък и семпъл надпис често е малкият ключ към големите облаги, защото може да разкаже цяла история много по-ефективно без да отнема много време.

Всяка марка има своята идентичност, а тя също може да бъде предадена, използвайки кратък и грабващ израз.

Още един пример:

Компания, която се фокусира върху производството на играчки или други увеселителни продукти лесно може да спечели клиентите си с кратка хумористична фраза.

 

Дигиталното съдържание трябва да се промъква във вашата онлайн маркетинг стратегия все по-скоро. Статичните галерии и пасивни уеб елементи бързо останаха в миналото. Трафикът към вашият сайт и продажбите, които осъществявате ще усетят внезапен тласък, когато релевантните визуални ефекти се превърнат в обширна част от вашето присъствие онлайн. Научете повече с 411 Маркетинг!

Имейл маркетинга и с какво е полезен той?

За какво си мислите, когато някой спомене „онлайн маркетинг“? Дори да не сте добре запознати с тази индустрия, със сигурност се досещате за неща като блогове или социална медия, както и други форми на реклама като платен адвертайзинг.

А сещате ли се за имейла?

Да, за някои може да бъде твърде старомоден и ненужен, но не бива да го отхвърляме като допълнителен шанс за увеличаване на печалбите. Обърнете внимание на тази статия, ако искате да научите за истинската сила и потенциал, които се крият в имейл маркетинга.

По-личен подход

Социалните медии са отличен метод за споделяне на големи количества информация с голяма скорост, на широк спектър от хора. На пръв поглед това изглежда идеалното място за онлайн маркетинг! Но дали наистина е така?

В имейла, хората контактуват на четири очи.

Ако се опитвате да споделите вашето съобщение на голямо количество хора в социални канали, опитите Ви няма да бъдат толкова успешни колкото очаквате. От друга страна, подходящо създадената имейл програма ще свърши тази работа чрез по-точен и инвидидуален подход, който е лесно забележим от всички.

Имейла е универсален инструмент

Както много хора, може би не Ви допада идеята за имейл рекламата. Още повече, когато се подготвяте да напуснете офиса в Петък следобяд, а получите още нещо изискващо вниманието Ви.

Истината е, че всеки използва имейл! Всеки ден!

Тук се крие ключовата разлика между социалните медии и блоговете, и вашата пощенска кутия. Никога няма да забравите да я проверите, както много хора забравят някои социални платформи седмици подред.

Ако търсите начин да споделите информация за вашия бизнес и искате да сте сигурни, че тя ще бъде забелязана – имейл маркетинга е най-лесното и сигурно решение!

От имейл потребители към клиенти

Сферата на онлайн маркетинга и рекламата процъфтява благодарение на безброй създатели на съдържание, което привлича, задържа внимание и разпространява трафик. Едно нещо обаче липсва. Много от тях не знаят как реално да превърнат това внимание и трафик в полезен за тях бизнес!

Един от най-доказаните и популярни инструменти за тази цел е имейл маркетинга. Когато информацията е предадена на лично ниво, на място, което всеки проверява редовно, шансовете Ви тя да бъде забелязана са значително по-големи от повечето методи за онлайн реклама.

Откъде този успех, ако повечето рекламни имейли са толкова некачествени?

Да, повечето имейли, които получаваме за адвертайзинг са изключително непривлекателни и скучни, без да дават особена причина, която да заслужи нашето внимание. Много от хората ги блокират, трият или намират други начини да не постъпват в пощенските им кутии.

Това не е нещото, което ние искаме за вашата онлайн маркетинг кампания!

Един добре написан и подходящо таргетиран имейл винаги подпомага за създаването на по-дълбоки отношения с вашата аудиенция. Качеството, видът и характерът на съдържанието, което присъства там ще отговори на нуждите на вашите читатели и ще ги мотивира да го споделят с други хора, вдъхновявайки препоръките от уста на уста.


Ще научите повече за възможностите на имейл макретинга, когато се свържете с 411 Маркетинг за повече информация и начини да Ви помогнем да подобрите вашето присъствие онлайн! Ние можем да създадем изцяло нова маркетинг кампания, която веднага ще започне да носи повече трафик към Вашия бизнес и много потенциални клиенти!

Как да сме сигурни, че структурата на нашето съдържание е правилна?

В днешно време се забелязва изменение и отклоняване от основната цел на уеб съдържанието. По-голямата част от фокуса на почти всеки елемент се измества в първото изречение и приковаването на човешкото внимание в него. За да не правим грешни заключения сме длъжни да отбележим, че този факт винаги остава ключов, но последствията не трябва да представляват жертване на стойност и разчитане на първоначалното впечатление.

В 411 Маркетинг знаем много добре за изработката на ясен, стегнат и семпъл текст, за да продължаваме успешно да комуникираме чрез съдържание. Също така добре разбираме важността на грабващото заглавие!

А как структурираме съдържанието си с цел убедителност?

Заключението и отговорът на този въпрос никога не е универсален. В зависимост от определените цели на статията, която пишем, е важно да знаем, че ключът към успешна структура се състои от разнообразни компоненти.

Основни правила в създаването на привлекателна и подходяща структура:

  • Фокус върху читателите

Те трябва да бъдат преди всичко, а ние сме задължени да направим важно обещание в началото на всяка статия (изразяващо се чрез заглавие или въвеждащ параграф). Никога не принуждавайте читателите си да си задават въпроса „Защо трябваше да обърна внимание на това?“

  • Идея зад всяка дума

Всяка отделна част от описанието и аргумента трябва да има главна идея и главна цел (да привлече читател, да контрира чужд аргумент, и т.н.), която да подкрепи вашите гледни точки и най-вече – обещанието, което сте дали.

  • Специфика и доводи

Нужна е голяма специфика в представянето и пояснението на твърденията ви, както и добри причини, които да ги подкрепят. Генерализиращи изявления, неподкрепени от конкретни и специфични факти демонстрират несериозност и липса на тежест в съдържанието.

  • Представяне на достоверност

Винаги, когато е възможно, сме длъжни да представим нужните доказателства под формата на статистики, експертна компетенция и препоръки. Това помага да се изгради авторитет чрез статията, без който крайната ѝ цел трудно бива изпълнена. Ако ви липсва знание в даден аспект, подсигурете се с достатъчно проучване.

  • Предложете оферта

Без значение дали се опитвате да продадете продукт, услуга или просто идея, винаги е нужно да я представите изрично под формата на предложение към читателя. Винаги е добре да бъдем уверени в офертата си, също така да отнемем чувството за риск от съгласие от читателите, като гарантираме и стоим зад това, което казваме.

  • Резюме на съдържанието

Всяка статия се нуждае от силен завършек, който да затвори кръга на оригиналното обещание, като демонстрираме, че сме го изпълнили!

Това са само някои от най-критичните елементи, които трябва да включим в съдържанието си по един или друг начин. Нека не забравяме, че разновидните тематики, идеи и цели, които се нуждаят от релевантно съдържание предполагат индивидуален подход. Ако се нуждаете от помощта на експерти, които от дълго време се занимават с разработката на уникално съдържание, свържете се с 411 Маркетинг за повече информация!

Нарастващата важност на локалното търсене

Локалната оптимизация за онлайн търсачките никога не е била по-важна за малкият и среден бизнес отколкото е сега. На практика всеки собственик на фирма може да се възползва от предимствата, които биват предоставяни от локалните SEO решения. След нововъведенията в Гугъл, става все по-належащо за фирмите да обърнат повече внимание на маркетинг стратегията си, въпреки дългите години липса на коректна онлайн кампания.

Фирмите, които вече са практикували оптимизационни стратегии виждат новите промени като добра възможност да добият все повече преднина и ползи от усилията си. Това са смели ходове, но нещата не се изчерпват до тук. В следващите години, локалните SEO решения ще стават все по-важни и определящи за малкия и среден бизнес. Ето защо:

  • Локалните бизнеси допадат изключително много на Гугъл

Популярната търсачка дълги години показваше симпатии към нови, малки и по-способни компании, които тепърва навлизат в онлайн пространството като такива. Докато повечето наклонности са към историята на марката или нейния авторитет, Гугъл също така иска даде на потребителите това, от което се нуждаят – а това много често означава по-малки фирми, популярни на локално ниво.

Това предоставя възможността на собствениците на нови компании с ограничен достъп до ресурси, допълнителна възможност за навлизане в пазара на продукти и услуги, както и откриване на нови хоризонти в развитието си.

  • Предстоят все по-персонализирани резултати!

С напредъка, който отбелязва Гугъл в алгоритмите и услугите си, също така се увеличава и желанието на потребителите за по-индивидуални резултати. Това вече е факт в много аспекти благодарение на историята на търсенето, както и географската локация на всеки потребител.

Това също оказва влияние на локалната оптимизация и търсенето на SEO решения!

  • Напредък в мобилните технологии и преносими платформи

Може би един от най-ключовите и определящи фактори в момента е несравнимият прираст в търсенето от мобилни устройства, а този процент се увеличава с всяка изминала година! Както се подразбира, търсенето се извършва от потребители в движение, което означава че тепърва предстои да видим все повече прираст в този вид търсене.

Респективно, това означава, че специфични за всяка локация резултати ще стават все по-наложителни, което ще доведе до все по-релевантна за конкретни локации информация и резултати.

  • Конкуренцията нараства все повече

Годишно се създават милиони нови сайтове и десетки хиляди нови бизнеси по цял свят се утвърждават като надеждни организации. Това води до многократно увеличаване в конкуренцията, което кара бизнесите да намират по-малки пазарни ниши, за да постигнат нужната за тях видимост в онлайн пространството. Най-ефективният начин да се постигне това е усъвършенстването на оптимизацията на локалното за всеки бизнес ниво.

Как да поставим началото на локална SEO кампания?

Ще се нуждаем от три основни предимства:

  • Създаване на профили в локални директории

По този начин бизнесът става видим на повече от едно места в интернет пространството, което е значимо предимство. Популярен пример за българският пазар е zavedenia.com, където собственици на ресторанти в цялата страна имат възможността да добавят голям плюс към онлайн маркетинг кампанията си.

  • Съдържание, отнасящо се към конкретен регион

Ако съдържанието, описващо една компания и нейните услуги отразява характеристиките на регионът, в който извършва дейност, ще бъде много по-лесно това съдържание да се оптимизира за локална релевантност. Добра възможност за това е отразяването на събития и нова информация, отнасяща се за съответната локация.

  • Създаване и мениджмънт на репутацията и връзките с обществеността

Ако един бизнес бива разпознаван от обществото и има наличие на достатъчно ревюта от клиенти в региона, Гугъл взима това предвид и увеличава ранка на уебсайта и локалният листинг, асоциирани с въпросната компания.

Ако успяваме да фокусираме ресурсите си в правилните посоки, ще имаме способността да усъвършенстваме предимствата си. Няма по-добър начин това да стане реалност за новите малки и средни бизнеси, които все повече откриват безкрайните възможности за развитие, които интернет пространството предоставя.


Ако търсите нови начини да представите Вашия бизнес пред потенциалните си клиенти, свържете се с 411 Маркетинг за повече информация и релевантни решения, които ще можете да приложите във Вашата онлайн кампания!

Ландинг страниците и техния несравним ефект!

Започнете да превръщате посетителите си в клиенти!

 

В тази публикация ще се постараем да разясним какво точно представляват ландинг страниците, каква е тяхната цел, как се изработват и как биват използвани.

Нека бързо преминем през сухата теория и се задълбочим в по-съществените точки, които ще ни помогнат да разберем идеята и структурата зад ландинг страниците. Това, което трябва да знаем преди всичко е, че истинският потенциал на вашия уебсайт може да бъде отключен, когато добавите този елемент и насочите правилния трафик към него.

Времето трябва да е на ваша страна!

Навиците на потребителите при търсене еволюират все повече, а това означава, че става все по-трудно да грабнем вниманието им за дълго, ако сайта ни не предлага нужното. Цялата концепция и цел на ландинг страниците е да прикани потребителите да извършат дадено действие и да ги насочи към завършването му.

Изработка, съдържание и дизайн

За да имаме успешен уебсайт и доходоносна онлайн маркетинг кампания, ще бъде нужно да обърнем специално внимание на първите впечатления и структурата, с която представяме нашата ландинг страница. Съдържанието трябва да е лесно видимо, четливо и да предоставя възможно най-много информация, по приятен за окото начин, който да стимулира желание в потребителя да предприеме действието, което искаме.

Основни цели и позитивни страни

Плюсовете в създаването на ландинг страница се изразяват в по-точен и прецизен поток от трафик, който бива насочен на правилните места, където съдържанието и дизайна е създаден с цел конвертиране на посетителите в реални клиенти. Това е цялостната идея зад този вид страници, а постигането на тези цели се осъществява чрез прецизната изработка на подходящ дизайн и насърчаващо съдържание.

Ще споделим няколко примерни варианта, където различните източници на трафик могат да бъдат използвани като се насочат към подходящо проектирани ландинг страници.

  • Google AdWords е лесен и популярен пример за маркетинг кампании, използващи PPC (плащане на клик) методи за изпращане на трафик. Това най-често се случва като се използват няколко различни ландинг страници, които са подходящо оптимизирани и създадени около ключовите думи, които потребителя е използвал.
  • Банери и спонсорирани графики са идеален източник на голям трафик, особено когато водят до ландинг страница, която е създадена специално за таргетираната от рекламите група.
  • Дори да приемаме имейл маркетинга за сравнително остаряващ метод за рекламиране на продукти и услуги, неуспорим факт е, че все още има почва у нас и успява да реализира резултати като метод. Още повече, когато съдържанието е насочено към ландинг страница, която подпомага с насърчаването към покупка.
  • Блогове, публикации и линкове от страничната лента на сайт могат да допринесат за насочването на трафик към ландинг страница, чието съдържанието подпомага продажбата или абонирането за продукт или услуга.

Ако Ви допада концепцията на ландинг страниците и искате да научите повече за тях, SEO специалистите в 411 Маркетинг изучават, развиват и създават различни видове продукти, от които можете да се възползвате, когато се свържете с нас за повече информация!

Какво пречи на оптимизацията за бизнеси с множество локации?

Фирми с множество офиси, магазини и локации в различни градове обикновено срещат сериозно затруднение с оптимизацията на локално ниво. Това е генерално заключение, което не важи за всеки бизнес, понеже добрата репутация в публичното и онлайн пространството винаги подобрява положителния ранк на вашия листинг. Ако сте в началния период на създаване на бизнес и изграждане на репутация, най-вероятно срещате определени затруднения с оптимизацията на различните Ви локации.

В тази статия ще обърнем внимание на някои ключови фактори за бизнеси с множество локации, върху които да се фокусираме когато оптимизираме на локално и междуградско ниво.

Защо различните Ви локации имат лош ранк?

  • Проблеми с уебсайта

Това е сърцевината и същността зад Вашата онлайн маркетинг стратегия, затова е нужно да обърнете достатъчно внимание на базовите фактори и да работите в посоката на постепенното подобрение. Понякога Google ни дава противоречиви и неясни съвети, затова ние ще Ви дадем най-често срещаните проблеми, които задължително трябва да бъдат поправени във всеки уебсайт.

– Липса на страници за всяка отделна локация;

– Неоткриваеми страници за локации;

– Лошо качество на страниците с локации;

– Нискокачествена изработка на уебсайта;

– Наказания.

  • Създаване на бизнес акаунт

Регистрирането на Вашият бизнес в Google никак не е трудно, но сме длъжни да отбележим, че също така е лесно да объркаме някои ключови детайли. Дори да нямаме злонамерени мотиви за създаването и обработката на нашият сайт или листинг, може да бъде лесно да нарушим правилата на Google. Ако решим да добавим и няколко агресивни SEO тактики, това е сигурна рецепта за нулева видимост.

– Неточности и излишни добавки в името на компанията;

– Максимална точност в адреса на бизнеса ви;

– Точен номер за връзка с всяка отделна локация;

– Коректен избор на правилните категории;

– 100% попълнен профил.

  • Локално съдържание

Тук проблема не е в това какво съдържа Вашия сайт, а това което му липсва. Бизнеси с една локация не срещат трудности с този фактор, но тези, които притежават голям брой офиси, магазини или други промишлени обекти винаги трябва да се справят с проблема, чрез уникалното съдържание. То трябва да отразява индивидуалността на всеки ваш обект, с какво е известен, какво предлага, как и къде може да бъде намерен.

– Пожелайте от клиентите си конкретни ревюта за отделните ви локации;

– Новините на локално ниво са голям плюс, затова ги отбелязвайте редовно;

– Галерия с изображения представящи работата ви от всяка локация са плюс.

Нека обобщим!

В повечето случаи локалното SEO е предназначено за големи организации и компании, които срещат не толкова проблем с трудността, колкото със самите мащаби на онлайн кампанията. Фокусирайте се в детайлите, които споменахме, за да сте сигурни че сте създали солидна основа на локално съдържание и ревюта за надграждане.

Най-често, добрите SEO методи опират до добрата обща култура, вашата лоялност и високото ниво на обслужване, което предлагате на вашите клиенти. Проучете и преценете от какво се нуждаят клиентите по всяка локация и направете информиран избор относно правилното управление на онлайн маркетинг кампанията ви.

Ако направите всичко това успешно, със сигурност ще пожънете голям успех и локалната видимост на организацията Ви ще бъде изцяло във Ваши ръце! Ако се нуждаете от партньор в тази насока, свържете се с SEO специалистите от 411 Маркетинг за повече информация и съвет относно ефективното онлайн присъствие на бизнеса ви!

<

Google картите – първи източник за успех в бизнеса!

Всеки потребител търси в Google maps. Къде сте Вие?

Ако вече сте или възнамерявате да бъдете собственик на малък или среден бизнес, който разчита на всички възможни видове реклама, това означава че вероятно сте имали допир с различните начини за онлайн реклама. За да се справите с тази трудна задача сами са нужни безброй часове в търсене на най-оптималните решения за пласирането на вашият бизнес и продуктите ви на правилното място и пред правилната аудитория. Съществуват най-различни начини за известяване пред вашите потенциални клиенти, че вашите услуги са подходящи за тях, и дори да не вярвате, най-добрите начини са напълно безплатни.

Как хората използват Google Maps?

Без значение от търсенето, което един потребител въвежда в търсачката, вашият бизнес ще бъде видим, ако Google разполага с индикатор и информация за вашата локация и вид услуга. Когато става дума за търсене на конкретен вид бизнес, то се базира на локация, разстояние до локацията и други най-различни критерии. Търсачката работи на принцип, който улеснява потребителите да намерят това, от което се нуждаят и им предоставя резултатите, които са най-близки и удобни за техните предпочитания.

Когато един потребител въведе търсене, Google представя резултатите, които се състоят от листинги за всички бизнеси и фирми, които отговарят на данните, а картата с всички локации се преставя от дясната страна на страницата. По този начин, вашите потенциални клиенти търсещи услуга като вашата ще имат възможността да ви открият там и да потърсят начин да се свържат с вас или да Ви посетят.

Възползвайки се от възможностите, които Google ви осигурява, ще имате шанса да пласирате бизнеса си на правилното място, а именно точно там където хората имат нужда от вас. Голяма част от търсенията се извършват на мобилни устройства в движение. Ситуации, в които хората бързо трябва да намерят решение, което ги устройва, а това е вашата възможност да предоставите продуктите и услугите си.

Използвайте Google Maps във Вашия уебсайт!

Всеки разполага с връзка към Интернет и прекарва голяма част от времето си там. С напредъка на технологиите, голяма част от пазаруването и пазара на услугите се случва онлайн. Дори само за справка за цени и разнообразие от продукти, Интернет пространството е основната платформа за набиране на информация за всеки вид пазарно търсене. Ако търсите успех за бизнеса ви, това е мястото за вас и сте длъжни да се възползвате от тези възможности!

Вашият уебсайт също може да съдържа карта, индикираща локацията на вашия офис, склад или магазин. Това е напълно безплатно, както и поставянето на фирмата ви в картата на Google. Нужно е да не забравяте, че ползването на Google като платформа за онлайн реклама не предоставя подкрепа от тяхна страна. От друга страна, поставянето на вашият бизнес на видими позиции изисква набор от инструменти и методики, чрез които ще подпомогнете за ранка на вашият листинг и позициите, които заемате в първите резултати от търсенето.

Съществуват многобройни правила, изисквания и дисциплини, които трябва да бъдат следвани и спазвани, за да може вашата онлайн маркетинг кампания да бъде успешна. Ако всичко това бъде изпълнено правилно – бизнеса ви ще има много обещаващо бъдеще и ще можете да се възползвате от увеличен брой клиенти благодарение на възможностите които предоставят Google картите.

Ако имате нужда да научите какви са методиките и правилата за водещите позиции в най-голямата търсачка в света, нашата фирма предлага услуги състоящи се от утвърдени и усъвършенствани решения, с доказана от онлайн адвертайзинг индустрията в САЩ ефективност. Свържете се с 411 Маркетинг за повече информация!