SEO е територия пълна със спекулации, предположения и митове. Много от тях са достатъчно интересни за да оправдаят едно евентуално по-дълбоко изследване. В днешната статия ще се позабавляваме и ще разгледаме няколко от тях. Вижте още »
Като вземем предвид скорошния бум на социалните медии, SEO и мобилният маркетинг, може би няма да сгрешим, ако кажем, че имейл маркетингът е мъртъв, нали? Напротив – жив и здрав си е и все още е напълно доходна форма на маркетинг. В следващите редове ще ви обясним защо. Вижте още »
Преди няколко месеца Google разтърси света на локалното SEO с новия си ъпдейт, кръстен от специалистите “Pigeon”. Той промени дотогавашните ранкинг фактори за позициониране на бизнес листинги, като фокусът се измести върху уебсайтовете прикачени към тях. On-site сигналите и линковете изведнъж се превърнаха в най-важните неща, щом става на въпрос за локална оптимизация. Вижте още »
Bounce rate е процентна характеристика в Google Analytics, която показва каква част от посетителите ви са пристигнали на дадена страница на вашия уебсайт от външен линк, след което са си тръгнали, без изобщо да са отишли някъде другаде на сайта ви. “Тръгването” може да бъде кликване на бутона Back, затваряне на прозореца и т.н. Времето, прекарано на дадената страница преди връщането не се взема предвид. Вижте още »
Няколко трика за по-лесна конверсия на онлайн трафика ви
Главната цел на Интернет маркетинга е да насочи възможно най-много трафик към даден уебсайт. Проблема обаче е, че една маркетинг кампания няма как да е успешна, ако от този трафик не се получи поне една продажба. За съжаление, конвертирането на посетители в клиенти винаги е било сложно – много сайтове са страхотни в това да привличат посетители, но се провалят в конвертирането им. Вижте още »
Проблемът със споделянето на SEO трикове е, че колкото повече хора ги ползват, толкова по-обичайни и “спамърски” стават. Разбира се, има няколко технически похвати, които можем да споделим без проблеми. От вас зависи дали ще намерите начин да ги превърнете в обичайни и “спамърски”. Вижте още »
В SEO древността, преди 3-4 години, оптимизирането на един уебсайт беше на следния принцип – колкото повече линкове сочат към даден сайт, толкова по-добре за оптимизацията му. В днешно време, обаче, количеството отстъпва по важност за сметка на качеството. Линковете вече могат не само да не помогнат за класирането на даден уебсайт, а дори да му навредят. На базата на тази възможност се появи идеята за ‘’негативно SEO’’ – влошаване на позициите на конкурентен уебсайт. Вижте още »
Google Penguin ъпдейта накара всички SEO специалисти да се замислят дълбоко над това какви линкове сочат към сайтовете им. Един некачествен backlink може да доведе до множество неприятни последици за вашия сайт – затова е добре и вие да обърнете внимание кой и как линква към вас. Днес ще поговорим за най-добрите похвати за намиране и идентифициране на беклинкове. Вижте още »
Значимостта на социалните мрежи нарастна значително в последните години. Това е особено вярно за резултатите при търсене в Интернет – почти всяко търсене ще изкара поне един резултат от социална мрежа на първа страница. Вижте още »
Всички ние обичаме трафика към нашите уебсайтове – особено, ако е качествен, насочен трафик, който води към така желаните конверсии. Трафикът към вашия уебсайт може да бъде разгледан като едно своеобразно финансово портфолио, състоящо се от четири категории. Вашето портфолио трябва да е разнообразно и балансирано, да минимизира риска, докато увеличава приходите. Поради тази причина е добре да сте запознати с видовете трафик, които вашият сайт получава, значението им и с какво са ценни за вас. Вижте още »