Най-важните страници в уебсайта ви (и как да ги оптимизирате за клиенти)
Както може би знаете, някои страници на вашия уебсайт са много по-важни от други. Шокиращо е обаче колко малка част от хората използват това знание, за да подобрят и оптимизират процента си на конверсия. В днешната статия ще ви разкрием как може да подобрите сайта си значително, като направите само няколко малки промени.
Да, всеки сайт е различен, но по принцип най-важните (и най-посещаваните) страници в един уебсайт биват три – Начало, За Нас и Контакти. В следващите редове ще ви обясним как да оптимизирате всяка една от тях.
Заглавна страница (Начало)
-
Използвайте голямо заглавие, което да привлича внимание! Най-важната информация, която искате посетителите ви да видят, трябва да бъде разположена централно и да бие на очи.
-
Призивите за действие (call to actions) трябва да избождат очите на посетителите!Една заглавна страница може да съдържа повече от един призив за действие. Направете бутоните големи и лесни за нацелване с мишката.
-
Страницата трябва да е подредена! Посетителите ясно трябва да знаят къде трябва да отидат и какво трябва да направят.
За нас
-
Най-важната и релевантна информация трябва да е на челна позиция! Посетителите ви са на тази страница, понеже търсят информация. Поднесете им я без да ги карате да скролват надолу.
-
Добавете призив към действие! Помнете, че посетителите не търсят просто още информация … те търсят още неща, които да им допаднат, за да могат да изберат вас. Един призив към действие допълнително ще ги подтикне да направят каквото искате от тях.
Контакти
-
Поставете информацията, която търсят на челна позиция! Телефонен номер, имейл адрес, контактна форма, карта или каквото е нужно. Самия факт, че посетителя се намира на тази страница показва, че му трябва съвсем малко, за да се свърже с вас.
-
Ползвайте призив към действие, който позволява на посетителя да ви достигне лесно. Призивите тук трябва да са кристално ясни и да подтикват към незабавно действие – “Обадете се сега!”, “Свържете се с нас сега” и т.н.
Последния съвет, с който ще ви оставим, е следния: вижте кои от вашите страници са най-посещавани, разберете защо биват посещавани, дайте на посетителите каквото искат и изискайте действие от тях.
Вашият уебсайт не трябва просто да предоставя информация. Той трябва да изисква действие от страна на посетителите. Поискайте го от тях!