Най-важните страници в уебсайта ви (и как да ги оптимизирате за клиенти)

Както може би знаете, някои страници на вашия уебсайт са много по-важни от други. Шокиращо е обаче колко малка част от хората използват това знание, за да подобрят и оптимизират процента си на конверсия. В днешната статия ще ви разкрием как може да подобрите сайта си значително, като направите само няколко малки промени.

Да, всеки сайт е различен, но по принцип най-важните (и най-посещаваните) страници в един уебсайт биват три – Начало, За Нас и Контакти. В следващите редове ще ви обясним как да оптимизирате всяка една от тях.

Заглавна страница (Начало)

  • Използвайте голямо заглавие, което да привлича внимание! Най-важната информация, която искате посетителите ви да видят, трябва да бъде разположена централно и да бие на очи.

  • Призивите за действие (call to actions) трябва да избождат очите на посетителите!Една заглавна страница може да съдържа повече от един призив за действие. Направете бутоните големи и лесни за нацелване с мишката.

  • Страницата трябва да е подредена! Посетителите ясно трябва да знаят къде трябва да отидат и какво трябва да направят.

За нас

  • Най-важната и релевантна информация трябва да е на челна позиция! Посетителите ви са на тази страница, понеже търсят информация. Поднесете им я без да ги карате да скролват надолу.

  • Добавете призив към действие! Помнете, че посетителите не търсят просто още информация … те търсят още неща, които да им допаднат, за да могат да изберат вас. Един призив към действие допълнително ще ги подтикне да направят каквото искате от тях.

Контакти

  • Поставете информацията, която търсят на челна позиция! Телефонен номер, имейл адрес, контактна форма, карта или каквото е нужно. Самия факт, че посетителя се намира на тази страница показва, че му трябва съвсем малко, за да се свърже с вас.

  • Ползвайте призив към действие, който позволява на посетителя да ви достигне лесно. Призивите тук трябва да са кристално ясни и да подтикват към незабавно действие – “Обадете се сега!”, “Свържете се с нас сега” и т.н.

Последния съвет, с който ще ви оставим, е следния: вижте кои от вашите страници са най-посещавани, разберете защо биват посещавани, дайте на посетителите каквото искат и изискайте действие от тях.

Вашият уебсайт не трябва просто да предоставя информация. Той трябва да изисква действие от страна на посетителите. Поискайте го от тях!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.