IT таланти получиха сертификати от 411 Academy

Сертификати за успешно завършено обучение в областта на дигиталния маркетинг и SEO /оптимизация на търсещи машини/ получиха 15 курсисти, възпитаници на 411 Academy.

Повечето от тях са студенти от ВВМУ, ИУ – Варна, ТУ – Варна и ВСУ. За тях бяха осигурени 240 учебни часа тренинг и практика в SEO, WEB, HTML по програма “Студентски практики”.

“Обучението и подготовката на млади IT специалисти е неизменна част от политиката на компанията. Вярваме, че само с добро образование и практическа подготовка, младите имат по-добри шансове за реализация на пазара на труда и кариерно развитие”, каза г-жа Ваня Кирилова, Site Director на 411 Маркетинг, по време на връчването на сертификатите.

Над 100 млади IT специалисти са подготвени в 411 Academy. Практиката показва, че 60% от курсистите остават на работа в 411 Маркетинг. През тази година компанията планира да открие над 50 нови работни места, повечето от които в областта на дигиталния маркетинг, изработката на сайтове и оптимизация на търсещи машини.

За 411 Маркетинг

411 Маркетинг е бългaрският филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.

411 Маркетинг и ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” предвиждат нови съвместни проекти

Разрастване на проектите за обучение на студенти между 411 Маркетинг и ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” предвиждат двете организации през 2018 г. Това стана ясно по време на среща между Президента на 411 Маркетинг Константин Стоянов и доц. д-р Николай Великов, декан на факултет „Навигационен“.

Организациите стартираха своето сътрудничество през 2017 г. когато 46 студенти от Висшето училище завършиха курс по “Дигитален маркетинг и оптимизация на търсещите машини (SEO)” в тренинг академията на компанията – 411 Academy. През 2018 година курсът прерасна в учебна дисциплина и се преподава на студенти първи курс от специалността “Информационни и комуникационни технологии”.

“Висшето военноморско училище е отличен партньор, с който имаме честта да работим заедно. Вярвам, съвместните образователни проекти са от полза за студентите и тяхната по-успешна реализация на пазара на труда“, коментира г-н Стоянов.

По време на визитата си в офиса на 411 Маркетинг, доц. д-р Великов разговаря с новата група стажанти, които в момента са на обучение в компанията. Част от тях са възпитаници на ВВМУ.

Над 100 млади таланти от Висшето училище са преминали курсове по SEO, WEB, HTML, дигитален маркетинг в 411 Academy от нейното създаване. 60% от курсистите са останали на работа в 411 Маркетинг.

За 411 Маркетинг

411 Маркетинг е бългaрския филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.

Летен пикник на 411 Маркетинг

С официалното настъпване на лятото, от 411 Маркетинг решихме че най-добрият начин да отбележим повода е да организираме пикник на открито където да се повеселим под топлите лъчи на слънцето. Ако трябва да бъдем честни, слънцето беше малко срамежливо миналата Събота когато се събрахме в Еко Парк Варна, но това по никакъв начин не ни попречи да се забавляваме истински. Все пак, слънцето не е единствената причина да си прекараш хубаво, нали?

Накратко, любителите на спорта играха футбол, приключенците се бореха с вятъра за да накарат хвърчилата си да полетят, други си припомниха детските години надувайки сапунени балони и, разбира се, накъде без картите за игра. За да е перфектна картинката, имаше достатъчно вкусотийки да задоволят глада и напитки за да останем хидратирани. Накрая дори слънцето ни се усмихна. По-добре от това няма накъде!

Когато не бяхме заети да играем и да се заливаме от смях, успяхме да щракнем няколко снимки. Ето ги и тях!

IT Експерт на 411 Маркетинг участва в Държавна изпитна комисия

IT Експерт на 411 Маркетинг участва в Държавна изпитна комисия за защита на дипломни работи във ВВМУ „Никола Й. Вапцаров“. Бакалаврите са от специалност “Информационни и комуникационни технологии в морската индустрия (ИКТМИ)”. “Седем бакалaври избраха да подготвят дипломна работа. Разработените теми са от областта на Информационните и комуникационни технологии. Представянето на дипломните работи беше отлично”, коментира Силвия Николова, Director of Client Marketing на 411 Маркетинг.

Специалността е разкрита преди 4 години и това е първият випуск бакалаври, които завършват тази специалност. Между компанията и ВВМУ има създадени устойчиви партньорски взаимоотношения в подготовката на IT специалисти.

“Интересът към обучение в областт на информационните технологии се увеличава с всяка година Това е напълно разбираемо – IT специалистите имат отлична реализация на пазара на труда”, коментира г-жа Николова. Тази година 411 Маркетинг планира да разкрие 50 нови работни места в областта на SEO (оптимизация на търсещи машини), WEB, HTML, Content writing.

За 411 Маркетинг

411 Маркетинг е българския филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.

411 Маркетинг награди студенти от ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”

Студенти на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” получиха награди от 411 Маркетинг за отлично представяне по време на състезание за решаване на логически IT казуси. Конкурсът се проведе в сградата на висшето учебно заведение. Участваха 3 отбора от по 4 студента.

“Ценим високо усилията, които участниците в конкурса са вложили, за да представят своите знания”, каза Силвия Николова, Director of Client Marketing на 411 Маркетинг, при връчване на призовете. Състезанието се провежда по иновативен начин, съчетавайки интерактивни технологии, като негов организатор е доц. д-р. Юлиян Цонев, ръководител катедра “Информационни Технологии” към ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”

Между 411 Маркетинг и висшето учебно заведение продължава успешното сътрудничество в областта на подготовката на IT кадри.

През 2018 година компанията планира да разкрие нови работни места и разширени възможности за стаж, в рамките на 411 Academy.

Експерт на 411 Маркетинг участва в Държавна изпитна комисия

Тренинг мениджърът на 411 Маркетинг Милен Сотиров участва в Държавна изпитна комисия на Държавните квалификационни изпити по теория и практика за зрелостници от 12 -ти клас от СУ „Христо Ботев“ – община Ветрино. Участието е по покана на директора на учебното заведение Светлана Петрова.

“Изпитът бе в две части – теоретична и практическа. Практическата задача беше с продължителност 6 часа, като учениците имаха задачата да създадат фирмен уеб сайт”, коментира г-н Сотиров. Зрелостниците са оценени индивидуално, на база показаните теоретични знания и реализирания практически проект.

Между СУ “Христо Ботев” и 411 Маркетинг вече има установени партньорски взаимоотношения. Ученици от професионална паралелка “Електронна търговия” наскоро посетиха офиса на компанията и получиха покана за стаж.

Компанията развива собствена академия 411 Academy –  образователен проект на 411 Маркетинг, ориентиран към обучение на студенти и младежи в областта на дигиталния маркетинг, SEO /оптимизация на търсещите машини/, web development, HTML, CSS, и WordPress.

Разглежда се и възможността възпитаници на СУ “Христо Ботев” да провеждат практически упражнения в тренинг базата на 411 Маркетинг.

Компанията започва своята дейност във Варна през 2009 г., като в началото са наети 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Фирмата е част от бранда 411 Locals – базирана в САЩ международна компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е в ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ.

През 2018 411 Маркетинг планира да разкрие нови работни места.

411 Маркетинг подготви студенти от Казахстан и Киргизстан за SEO специалисти

Студенти от Казахстан и Киргизстан получиха Сертификати за SEO (оптимизация на търсещите машини) специалисти от 411 Маркетинг. В продължение на 15 учебни часа, компанията подготви възпитаниците на Международния университет в Киргизстан (IUK) за реализация в дигиталния маркетинг.

“Осигурихме обучение с изцяло практическа насоченост, приложимо в реална бизнес среда. Дигиталният маркетинг е една от най-перспективните професии за развитие и реализация в IT индустрията.”, каза Милен Сотиров, тренинг Мениджър на 411 Маркетинг

Инициативата стана възможна благодарение на проект за партньорска мобилност с катедра “Информатика” към ВСУ „Черноризец Храбър“. Обучението има практическа насоченост, като студентите бяха включени в работния процес, ориентиран към дигиталния маркетинг и SEO. Занятията бяха с продължителност 15 часа. На събитието присъства и доц. д-р Галя Момчева, ръководител катедра „Информатика“ към ВСУ „Черноризец Храбър“.

“Възможността да сме част от подготовката на студентите е признание за нас. 411 Маркетинг е сред най-големите SEO компании в България. Високото качество на продукта ни – WEB и SEO за малки и средни фирми, ни осигури устойчиво присъствие на пазарите в САЩ”, коментира Силвия Николова, Директор клиентски маркетинг.

Практическа подготовка на младежите е осъществена в рамките на 411 Academy – образователен проект, ориентиран към обучение на студенти в областта на дигиталния маркетинг, SEO и уеб разработка.

411 Маркетинг започва своята дейност във Варна с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Фирмата е част от бранда 411 Locals – базирана в САЩ международна компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е в ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ.

411 Маркетинг подготви 45 студенти за SEO специалисти

45 студенти на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” бяха подготвени от 411 Маркетинг за SEO /оптимизация на търсещите машини/ специалисти. Това стана в рамките на успешен образователен проект между двете организации. Студентите от 1 курс, специалност „Информационни и комуникационни технологии в морската индустрия” бяха обучавани от представител на компанията в похвати за дигитален маркетинг.

“Водените лекции и упражнения, са с изцяло практическа насоченост. Програмата за обучение включва създаване на сайт, изработка на онлйан-магазин, реализация на проект за дигитален маркетинг. Студентите симулираха създаване на собствени фирми и бизнес-проекти, както и тяхното представяне в онлайн средата”, каза Милен Сотиров, Мениджър oбучениe в 411 Маркетинг и хоноруван преподавател към ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”.

Партньорството между двете организации стартира през 2017 година, когато 46 студенти от Висшето училище получиха сертификати за успешно завършен курс по “Дигитален маркетинг и оптимизация на търсещите машини (SEO)”. В началото на тази година курсът прерасна в учебна дисциплина и се преподава на студенти първи курс от специалност “Информационни и комуникационни технологии”.

Подготовката на студентите e част от проекта на 411 Маркетинг – 411 Academy, където се осигурява обучение по Дигитален маркетинг, SEO и уеб разработка. Компанията осигурява заетост на над 200 души, като през 2018 година се очаква да бъдат открити 50 нови работни места.

За 411 Маркетинг
411 Маркетинг е бългaрския филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима души персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.

411 Маркетинг участва в акредитацията на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”

411 Маркетинг участва в институционалната акредитация на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”. Процедурата се ръководи от Комисия към Националната агенция по акредитация и включва среща на работодатели, преподаватели, студенти, представители на морската индустрия, които да споделят своите впечатления от студентите на висшето училище и подготовката им за бизнеса.

“За нас е чест и признание да сме част от акредитацията на ВВМУ. С висшето учебно заведение имаме изградени партньорски отношения и създадени традиции за съвместно обучение на студенти в областта на информационните технологии“, каза г-жа Ваня Кирилова, Site Director на 411 Маркетинг.

Компанията и ВВМУ реализират съвместен дългосрочен проект в който се обучават 45 студенти от първи курс от специалност „Информационни и комуникационни технологии в морската индустрия”. За тях са осигурени над 60 часа лекции и практически занятия по дисциплина “SEO – Оптимизиране на търсещи машини”, като лекциите се водят от Мениджър обучение на 411 Маркетинг, който е и хоноруван преподавател във висшето училище.

През 2017 година 46 студенти от висшето училище получиха сертификати за успешно завършен курс по “Дигитален маркетинг и оптимизация на търсещите машини (SEO)”. Благодарение на постигнатото партньорство, експерт на 411 Маркетинг – Силвия Николова, Director of client marketing, участва на скоро в Държавната комисия за защита на Дипломни работи във ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”. В областта на студентските стажове и осигуряване на заетост, 411 Маркетинг си партнира активно с всички варненски университети.

За 411 Маркетинг

411 Маркетинг е бългaрският филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.

411 Маркетинг посрещна млади IT специалисти от ПГИ “ Д-р Иван Богоров“

Офисът на 411 Маркетинг посрещна 20 ученици от професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ – Варна. Учениците се обучават в 11 клас по професия “Организатор Интернет приложения”, със специалност “Електронна търговия”. “Целта на посещението беше учениците да се запознаят със спецификата на работа на една успешна компания в сферата на дигиталния маркетинг и уеб дизайна. Младежите видяха от близо дейността и организацията на работа на „411 Маркетинг“. За тях беше от изключително значение да разберат какви качества и умения трябва да притежават хората, които желаят да се развиват в сферата на информационните технологии”, коментира г-н Деан Василев, преподавател по практическо обучение (приложна информатика) и ръководител на групата. По време на своето посещение в компанията, младите IT специалисти посетиха основните отдели на фирмата и се запознаха със спецификата на тяхната работа. Най-голям интерес предизвика отдела за SEO оптимизация, където служители на компанията показаха на учениците какво точно е SEO оптимизация, разясниха какво е практическото й приложение и как се реализира един проект за оптимизация на WEB сайт.

“Радостно e да видим, че в днешни дни дори училищата започват да адаптират своите програми към бизнеса. Похвална е инициативата на учители да срещнат учениците с бизнеса и ориентацията им към това каква професия да изберат да започне от училищната скамейка”, коментира Ваня Кирилова, Site director на 411 Маркетинг.
Компанията осигури на учениците презентация-дискусия за актуалните тенденции в дигиталния маркетинг, както и влиянието на социалните медии върху маркетинга и процесите на SEO.
“Бихме искали посещението на наши възпитаници в „411 Маркетинг“ и достъпа до реална бизнес среда да се превърне в традиция”, каза г-н Василев.

“За нас е удоволствие да покажем на младите хора бизнеса в реалната му среда. Училището е мястото, където започва чертаенето на бъдещият им път в развитието и тези близки срещи им помагат във вземането на реални и обосновани решения в тази насока. Пожелаваме на нашите млади и усмихнати, надяваме се и бъдещи колеги, успехи и попътен вятър”, Милен Сотиров, Training manager на 411 Маркетинг.

Българо – Американската компания 411 Маркетинг стартира своята дейност във Варна с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Фирмата е част от бранда 411 Locals – базирана в САЩ международна компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е сред ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ. През тази година 411 Маркетинг планира да разкрие нови 50 работни места, както и да разшири обхвата на стажантската си програма. Новите работни места ще бъдат в областта на оптимизация на търсещите машини /SEО/, създаване на WEB сайтове, създаване на контент, дизайн.