411 Маркетинг и ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” предвиждат нови съвместни проекти
Разрастване на проектите за обучение на студенти между 411 Маркетинг и ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” предвиждат двете организации през 2018 г. Това стана ясно по време на среща между Президента на 411 Маркетинг Константин Стоянов и доц. д-р Николай Великов, декан на факултет „Навигационен“.
Организациите стартираха своето сътрудничество през 2017 г. когато 46 студенти от Висшето училище завършиха курс по “Дигитален маркетинг и оптимизация на търсещите машини (SEO)” в тренинг академията на компанията – 411 Academy. През 2018 година курсът прерасна в учебна дисциплина и се преподава на студенти първи курс от специалността “Информационни и комуникационни технологии”.
“Висшето военноморско училище е отличен партньор, с който имаме честта да работим заедно. Вярвам, съвместните образователни проекти са от полза за студентите и тяхната по-успешна реализация на пазара на труда“, коментира г-н Стоянов.
По време на визитата си в офиса на 411 Маркетинг, доц. д-р Великов разговаря с новата група стажанти, които в момента са на обучение в компанията. Част от тях са възпитаници на ВВМУ.
Над 100 млади таланти от Висшето училище са преминали курсове по SEO, WEB, HTML, дигитален маркетинг в 411 Academy от нейното създаване. 60% от курсистите са останали на работа в 411 Маркетинг.
За 411 Маркетинг
411 Маркетинг е бългaрския филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.