411 Маркетинг осигури бизнес лекция за студенти от ВВМУ

Бизнес ориентирана лекция на тема “Дигитален маркетинг и SEO” изнесе пред студенти от ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” г-жа Ваня Кирилова, Директор на 411 Маркетинг. Младежите от специалност “Информационни и комуникационни технологии”, към катедра „Информационни технологии“ получиха актуална информация за предимствата на дигиталния маркетинг и неговата употреба в реална бизнес среда.

“Очарована съм от познанията на първокурсниците. Запознати са и се интересуват дори от новости като гласова оптимизация и това как гласовите команди ще променят дигиталния маркетинг и SEO”, коментира г-жа Кирилова.

Студентите получиха покана да участват в стажантска програма в офиса на 411 Маркетинг, финансирана от МОН, по програма “Студентски практики”. Стажантската програма е с продължителност 240 учебни часа. Занятията се провеждат в реална бизнес среда – в офиса на компанията, където за стажантите има оборудвана тренинг зала, която разполага с интерактивна дъска.

От началото на година в специализираното звено на 411 Маркетинг – 411 Academy са подготвени над 120 души. Обучението на кадрите е в областта на SEO, WEB, HTML. Около 60% от стажантите получават дългосрочна заетост в 411 Маркетинг.

За Компанията

411 Маркетинг е българският филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 230 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.