411 Маркетинг подготви 45 студенти за SEO специалисти

45 студенти на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” бяха подготвени от 411 Маркетинг за SEO /оптимизация на търсещите машини/ специалисти. Това стана в рамките на успешен образователен проект между двете организации. Студентите от 1 курс, специалност „Информационни и комуникационни технологии в морската индустрия” бяха обучавани от представител на компанията в похвати за дигитален маркетинг.
“Водените лекции и упражнения, са с изцяло практическа насоченост. Програмата за обучение включва създаване на сайт, изработка на онлйан-магазин, реализация на проект за дигитален маркетинг. Студентите симулираха създаване на собствени фирми и бизнес-проекти, както и тяхното представяне в онлайн средата”, каза Милен Сотиров, Мениджър oбучениe в 411 Маркетинг и хоноруван преподавател към ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”.
Партньорството между двете организации стартира през 2017 година, когато 46 студенти от Висшето училище получиха сертификати за успешно завършен курс по “Дигитален маркетинг и оптимизация на търсещите машини (SEO)”. В началото на тази година курсът прерасна в учебна дисциплина и се преподава на студенти първи курс от специалност “Информационни и комуникационни технологии”.
Подготовката на студентите e част от проекта на 411 Маркетинг – 411 Academy, където се осигурява обучение по Дигитален маркетинг, SEO и уеб разработка. Компанията осигурява заетост на над 200 души, като през 2018 година се очаква да бъдат открити 50 нови работни места.
За 411 Маркетинг
411 Маркетинг е бългaрския филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима души персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.