411 Маркетинг участва в акредитацията на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”

411 Маркетинг участва в институционалната акредитация на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”. Процедурата се ръководи от Комисия към Националната агенция по акредитация и включва среща на работодатели, преподаватели, студенти, представители на морската индустрия, които да споделят своите впечатления от студентите на висшето училище и подготовката им за бизнеса.

“За нас е чест и признание да сме част от акредитацията на ВВМУ. С висшето учебно заведение имаме изградени партньорски отношения и създадени традиции за съвместно обучение на студенти в областта на информационните технологии“, каза г-жа Ваня Кирилова, Site Director на 411 Маркетинг.

Компанията и ВВМУ реализират съвместен дългосрочен проект в който се обучават 45 студенти от първи курс от специалност „Информационни и комуникационни технологии в морската индустрия”. За тях са осигурени над 60 часа лекции и практически занятия по дисциплина “SEO – Оптимизиране на търсещи машини”, като лекциите се водят от Мениджър обучение на 411 Маркетинг, който е и хоноруван преподавател във висшето училище.

През 2017 година 46 студенти от висшето училище получиха сертификати за успешно завършен курс по “Дигитален маркетинг и оптимизация на търсещите машини (SEO)”. Благодарение на постигнатото партньорство, експерт на 411 Маркетинг – Силвия Николова, Director of client marketing, участва на скоро в Държавната комисия за защита на Дипломни работи във ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”. В областта на студентските стажове и осигуряване на заетост, 411 Маркетинг си партнира активно с всички варненски университети.

За 411 Маркетинг

411 Маркетинг е бългaрският филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.