411 Маркетинг посрещна млади IT специалисти от ПГИ “ Д-р Иван Богоров“

Офисът на 411 Маркетинг посрещна 20 ученици от професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ – Варна. Учениците се обучават в 11 клас по професия “Организатор Интернет приложения”, със специалност “Електронна търговия”. “Целта на посещението беше учениците да се запознаят със спецификата на работа на една успешна компания в сферата на дигиталния маркетинг и уеб дизайна. Младежите видяха от близо дейността и организацията на работа на „411 Маркетинг“. За тях беше от изключително значение да разберат какви качества и умения трябва да притежават хората, които желаят да се развиват в сферата на информационните технологии”, коментира г-н Деан Василев, преподавател по практическо обучение (приложна информатика) и ръководител на групата. По време на своето посещение в компанията, младите IT специалисти посетиха основните отдели на фирмата и се запознаха със спецификата на тяхната работа. Най-голям интерес предизвика отдела за SEO оптимизация, където служители на компанията показаха на учениците какво точно е SEO оптимизация, разясниха какво е практическото й приложение и как се реализира един проект за оптимизация на WEB сайт.

“Радостно e да видим, че в днешни дни дори училищата започват да адаптират своите програми към бизнеса. Похвална е инициативата на учители да срещнат учениците с бизнеса и ориентацията им към това каква професия да изберат да започне от училищната скамейка”, коментира Ваня Кирилова, Site director на 411 Маркетинг.
Компанията осигури на учениците презентация-дискусия за актуалните тенденции в дигиталния маркетинг, както и влиянието на социалните медии върху маркетинга и процесите на SEO.
“Бихме искали посещението на наши възпитаници в „411 Маркетинг“ и достъпа до реална бизнес среда да се превърне в традиция”, каза г-н Василев.

“За нас е удоволствие да покажем на младите хора бизнеса в реалната му среда. Училището е мястото, където започва чертаенето на бъдещият им път в развитието и тези близки срещи им помагат във вземането на реални и обосновани решения в тази насока. Пожелаваме на нашите млади и усмихнати, надяваме се и бъдещи колеги, успехи и попътен вятър”, Милен Сотиров, Training manager на 411 Маркетинг.

Българо – Американската компания 411 Маркетинг стартира своята дейност във Варна с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Фирмата е част от бранда 411 Locals – базирана в САЩ международна компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е сред ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ. През тази година 411 Маркетинг планира да разкрие нови 50 работни места, както и да разшири обхвата на стажантската си програма. Новите работни места ще бъдат в областта на оптимизация на търсещите машини /SEО/, създаване на WEB сайтове, създаване на контент, дизайн.

Атлети на 411 Маркетинг се включиха в маратон “Варна”

Атлети на 411 Маркетинг се включиха в традиционни маратон “Варна”, който е част от Деня на предизвикателството. Проявата от програмата на Международната асоциация “Спорт за всички” ТАФИСА се провежда ежегодно от 1983 г. през месец май в над 120 страни на всички континенти. Маратонците на 411 Маркетинг носеха бели фланелки с логото на компанията и надпис “Имаме работа за Вас”, подсказвайки, че компанията се разраства и набира нови служители.

През тази година 411 Маркетинг планира да разкрие нови 50 работни места, както и да разшири обхвата на стажантската си програма. Новите работни места ще бъдат в областта на оптимизация на търсещите машини /SEО/, създаване на WEB сайтове, създаване на контент, дизайн.

Българо – американската компания 411 Маркетинг стартира своята дейност във Варна през 2009 г. с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Компанията е част от международния бранд 411 Locals – базирана в САЩ интернационална компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е сред ТОП 5 на фирмите от бранша на SEO в САЩ.

Възпитаници на СУ „Пейо Яворов” посетиха офиса на 411 Маркетинг

Ученици 8 клас с профил „Софтуерни и хардуерни науки“ посетиха офиса на 411 Маркетинг. Възпитаниците на СУ „Пейо Яворов” се запознаха с дейността на компанията и направиха своите първи стъпки в SEO /оптимизация за търсещите машини/.

“Учениците тепърва навлизат в света на информационните технологии и посещението оказа огромно влияние върху мотивацията им. Екипът на 411 Маркетинг ни впечатли с постиженията си и високия професионализъм. Експертите на компанията запознаха учениците със съвременните технологии за създаване, поддръжка и оптимизация на интернет сайтове, както и за перспективите за кариерно развитие в IT сектора”, коментира ръководителят на групата и преподавател по IT технологии Стойчо Казаков.

“Още от основното училище е добре децата да видят как знанията, които получават от своите учители, се прилагат в практиката. 411 Маркетинг е с широко отворени варати за учeници и студенти, които да видят работния процес и модерния офис на компанията”, коментира Силвия Николова, Director of client marketing на 411 Маркетинг.

411 Маркетинг стартира своята дейност във Варна с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Фирмата е част от бранда 411 Locals – базирана в САЩ международна компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е сред ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ.

През тази година 411 Маркетинг планира да разкрие нови 50 работни места, както и да разшири обхвата на стажантската си програма.

Новите работни места ще бъдат в областта на оптимизация на търсещите машини /SEО/, създаване на WEB сайтове, създаване на контент, дизайн.

Студенти от Казахстан и Киргизстан започнаха практическо обучение в 411 Маркетинг


Студенти от Международния университет в Киргизстан (IUK) започнаха обучение в 411 Маркетинг. Практическата им подготовка е възможна благодарение на проект за партньорска мобилност с катедра “Информатика” към ВСУ „Черноризец Храбър“. Обучението има практическа насоченост, като студентите ще бъдат включени в работния процес, ориентиран към дигиталния маркетинг и SEO (оптимизация на търсещите машини). “Занятията са с продължителност 20 часа. Разглеждат се теми, свързани с дигиталния маркетинг”,коментира Милен Сотиров, Тренинг мениджър в 411 Маркетинг.

Тяхната практическа подготовка ще се осъществи в рамките на 411 Academy – образователен проект, ориентиран към обучение на студенти в областта на дигиталния маркетинг и SEO.

411 Маркетинг стартира своята дейност във Варна с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Фирмата е част от бранда 411 Locals – базирана в САЩ международна компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е в ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ.

411 Маркетинг награди студенти на ТУ “Варна”

411 Маркетинг награди студенти oт катедра “Индустриален мениджмънт” при ТУ “Варна”, участвали в състезание по „Технологично предприемачество и иновации 2018”. Конкурсът е по повод празника на специалностите “Индустриален мениджмънт”, към катедра “Индустриален Мениджмънт”.

Екипите – претенденти получиха казуси, по които да работят, след което презентираха своите разработки пред комисия, съставена от представители на водещи фирми във Варна и екип преподаватели от катедрата.

“За нас е чест да сме в комисията по оценка. Това е голямо признание за 411 Маркетинг като надежден партньор, носител на иновации и желан работодател”, коментира г-жа Ваня Кирилова, Site Director на 411 Маркетинг.

Силвия Николова, Director of client marketing информира, че 411 Маркетинг е осигурила награден фонд за първите три места, с който да поощри иновативността и креативността сред студентите.

Компанията осигурява заетост на над 200 души. 40% от тях са възпитаници на ТУ – Варна.

През тази година 411 Маркетинг планира да разкрие нови 50 работни места, както и да разшири обхвата на стажантската си програма.
Новите работни места ще бъдат в областта на оптимизация на търсещите машини /SEО/, създаване на WEB сайтове, създаване на контент, дизайнери.

Ученици от IT Специалност посетиха офиса на 411 Маркетинг

Възпитаници на СУ “Христо Ботев”, община Ветрино, посетиха офиса на 411 Маркетинг. Визитата на младежите от професионална паралелка “Електронна търговия” е в рамките на проекта “Твоя час” на МОН.

“Запознахме се с работната среда на компанията. Учениците видяха на място как се изработва съвременен WEB сайт и се увериха, че IT технологиите са перспективна професия”, коментира ръководителят на групата и преподавател по информационни технологии г-н Петър Петров. Неговите възпитаници бяха допуснати до залата за обучение на 411 Маркетинг, където на интерактивна дъска се преподават последните новости в областта на разработката на WEB сайтове и оптимизация за търсещите машини /SEO/.

Учениците се запознаха с важността на SEO за всеки един бизнес, както и с перспективите за професионална реализация в областта на WEB дизайн и SEO в 411 Маркетинг.

Компанията започна своята дейност във Варна през 2009 г. с четирима души персонал, като днес осигурява заетост на над 200 души. През 2018 година 411 Маркетинг предвижда да открие нови работни места, както и да разшири обхвата на стажантска си програма.

411 Маркетинг Награди Млади IT Tаланти

Млади IT таланти поучиха награди от 411 Маркетинг за отлично представяне по време на състезание, организирано от ВСУ “Черноризец Храбър”. В него участваха както възпитаници на висшето учебно заведение, така и ученици. Комисия от експерти и преподаватели оцени представянето на претендентите. Награди получиха първите трима участници в категории “Мобилно приложение” и “Създаване на WEB сайт”.

“Това е нашия начин да предоставим възможност за развитие на младите IT специалисти, както и да съдействаме за тяхната успешна реализация на пазара на труда”, коментира Милен Сотиров, Тренинг мениджър на 411 Маркетинг и хоноруван асистент във ВСУ, който участва в изпитната комисия.

Компанията започна своята дейност във Варна през 2009 г с четирима души персонал, като днес осигурява заетост на над 200 души. През 2018 година 411 Маркетинг предвижда да открие нови работни места, както и да разшири обхвата на стажантска си програма.

Експерт на 411 Маркетинг участва в държавна комисия за защитата на дипломни работи във ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”

Експерт на 411 Маркетинг участва в държавната комисия за публична защита на магистърските тези на студентите от специалност „Информационни и комуникационни технологии“ към ВВМУ „Никола Й. Вапцаров“. Защитата на дипломните работи се извърши пред Държавна изпитна комисия в лекционна зала „Прогрес“.

„Като участник в Държавната изпитна комисия във ВВМУ, бях впечатлена от високото ниво на подготовка на студентите и труда, който са вложили в изработката и защитата на магистърските си тези. Не мога да не споделя колко приятно изненадана останах и от факта, че двама от студентите бяха изработили тестери/ прототипи, с които нагледно да представят и защитят магистърските си тези.“, коментира Силвия Николова, Director of client marketing на 411 Маркетинг.

Всички представени презентации по дипломните работи събудиха голям интерес сред присъстващите в залата. Някои от презентациите приключиха с демонстрация на практическите разработки на студентите. С особен интерес бяха посрещнати презентациите и практическите демонстрации на резултатите от дипломните работи „Специализиран тестер за оценка на уязвимостите в компютърна мрежа“ на Екатерина Енчева Дянкова и „Автоматизирана микропроцесорна платформа за жиростабилизация на комуникационна антена“ на Найден Евгениев Тотев. Държавната изпитна комисия оцени работата на студентите с много добри и отлични оценки и ги произведе в образователно – квалификационната степен „магистър“.

411 Маркетинг преподава SEO на студенти от ВВМУ

Възпитаници на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” започват обучение по SEO (оптимизация на търсещите машини). Подготовката им е в рамките на съвместен образователен проект между морско училище и 411 Маркетинг. В инициативата са включени 45 студенти от първи курс от специалност „Информационни и комуникационни технологии в морската индустрия”. За тях са осигурени над 60 часа лекции и практически занятия по дисциплина “SEO – Оптимизиране на търсещи машини”. Миналата година 46 студенти от Висшето училище получиха сертификати за успешно завършен курс по “Дигитален маркетинг и оптимизация на търсещите машини (SEO)”. През 2018 година курсът прерасна в учебна дисциплина и се преподава на студенти първи курс от специалността “Информационни и комуникационни технологии”.

“Създаването на новата учебна дисциплина стана факт след като през месец февруари експертна група на националната агенция за оценяване и акредитация (НАОА) извърши проверка във ВВМУ по критериалната система на агенцията. Постоянната комисия по технически науки на НАОА взе решение на 09.03.2018 за разкриване на професионално направление 5.3 “Комуникационна и компютърна техника” във ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”.

Съвместната работа с IT фирми по обучението на IT специалисти е задължително условие за добрата реализация на випускниците”, коментира ръководителят на катедра “Информационни технологии” доц. д-р. Юлиян Цонев. “Сътрудничеството между Висшето училище и компанията дава конкретни резултати, като вече 10 випусници работят на трудов договор в 411 Маркетинг.

Съвместната работа с IT фирми по обучението на IT специалисти е задължително условие за добрата реализация на випускниците”, коментира  ръководителят на катедра “Информационни технологии” доц. д-р. Юлиян Цонев. “Сътрудничеството между Висшето училище и компанията дава конкретни резултати, като вече 10 випусници  работят на трудов договор в 411 Маркетинг.

Студентите от 1ви, 2ри и 3ти курс на специалност “Информационни и комуникационни технологии  в морската индустрия”, активно участват във факултативната дисциплина SEO, провеждана от фирма 411 Маркетинг. Студентите също така се възползваха от възможността за реална работа в компанията по линия на проекта “Студентски практики” на МОН.”

“Вярвам в успешната реализация на студентите от  ново разкритите специалности „Информационни и комуникационни технологии” и “Киберсигурност” в ново откритото професионално направление 5.3 “Комуникационна и компютърна техника” във ВВМУ “Никола Йонков Вапцаров”, коментира доц. д-р. Юлиян Цонев.

“Обучението е ориентирано към приложими в реална бизнес среда практики. По време на занятията се разработват реални проекти за изработка на собствени уеб приложения, бизнес startups, електронна търговия, дигитален маркетинг и оптимизция на търсещи машини”, коментира Милен Сотиров, Мениджър обучение в 411 Маркетинг.

Компанията развива собствена академия – 411 Аcademy, имаща за цел подготовка на студенти и стажанти за работа в областта на дигиталния маркетинг. Благодарение на сътрудничеството си с ВВМУ,  411 Academy разширява своята дейност. 411 Academy e практически ориентирана школа, осигуряваща, както начални знания по уеб разработка и SEO, така и последващи и надграждащи знанията обучения. По-голямата част от обученията са предназначени за студенти, имащи интерес към IT технологиите.

За 411 Маркетинг

411 Маркетинг е бългaрският филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.

Възпитаници на ВСУ “Черноризец Храбър” посетиха офиса на 411 Маркетинг

Посещение на студенти от ВСУ в офиса на 411 Маркетинг

Възпитаници на ВСУ “Черноризец Храбър” посетиха офиса на 411 Маркетинг. Студентите от Kазахстан и Киргизстан се обучават в специалност “Международен бизнес”. Благодарение на партньорството между висшето учебни заведение и варненската компания, младежите ще имат възможността да карат летния си стаж в 411 Маркетинг. Стажът ще има практическа насоченост, като студентите ще бъдат включени в работния процес, ориентиран към дигиталния маркетинг и SEO (оптимизация на търсещите машини). Тяхната практическа подготовка ще се осъществи в рамките на 411 Academy – образователен проект, ориентиран към обучение на студенти в областта на дигиталния маркетинг.