411 Маркетинг участва в институционалната акредитация на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”. Процедурата се ръководи от Комисия към Националната агенция по акредитация и включва среща на работодатели, преподаватели, студенти, представители на морската индустрия, които да споделят своите впечатления от студентите на висшето училище и подготовката им за бизнеса.
“За нас е чест и признание да сме част от акредитацията на ВВМУ. С висшето учебно заведение имаме изградени партньорски отношения и създадени традиции за съвместно обучение на студенти в областта на информационните технологии“, каза г-жа Ваня Кирилова, Site Director на 411 Маркетинг.
Компанията и ВВМУ реализират съвместен дългосрочен проект в който се обучават 45 студенти от първи курс от специалност „Информационни и комуникационни технологии в морската индустрия”. За тях са осигурени над 60 часа лекции и практически занятия по дисциплина “SEO – Оптимизиране на търсещи машини”, като лекциите се водят от Мениджър обучение на 411 Маркетинг, който е и хоноруван преподавател във висшето училище.
През 2017 година 46 студенти от висшето училище получиха сертификати за успешно завършен курс по “Дигитален маркетинг и оптимизация на търсещите машини (SEO)”. Благодарение на постигнатото партньорство, експерт на 411 Маркетинг – Силвия Николова, Director of client marketing, участва на скоро в Държавната комисия за защита на Дипломни работи във ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”. В областта на студентските стажове и осигуряване на заетост, 411 Маркетинг си партнира активно с всички варненски университети.
За 411 Маркетинг
411 Маркетинг е бългaрският филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.
Офисът на 411 Маркетинг посрещна 20 ученици от професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ – Варна. Учениците се обучават в 11 клас по професия “Организатор Интернет приложения”, със специалност “Електронна търговия”. “Целта на посещението беше учениците да се запознаят със спецификата на работа на една успешна компания в сферата на дигиталния маркетинг и уеб дизайна. Младежите видяха от близо дейността и организацията на работа на „411 Маркетинг“. За тях беше от изключително значение да разберат какви качества и умения трябва да притежават хората, които желаят да се развиват в сферата на информационните технологии”, коментира г-н Деан Василев, преподавател по практическо обучение (приложна информатика) и ръководител на групата. По време на своето посещение в компанията, младите IT специалисти посетиха основните отдели на фирмата и се запознаха със спецификата на тяхната работа. Най-голям интерес предизвика отдела за SEO оптимизация, където служители на компанията показаха на учениците какво точно е SEO оптимизация, разясниха какво е практическото й приложение и как се реализира един проект за оптимизация на WEB сайт.
“Радостно e да видим, че в днешни дни дори училищата започват да адаптират своите програми към бизнеса. Похвална е инициативата на учители да срещнат учениците с бизнеса и ориентацията им към това каква професия да изберат да започне от училищната скамейка”, коментира Ваня Кирилова, Site director на 411 Маркетинг.
Компанията осигури на учениците презентация-дискусия за актуалните тенденции в дигиталния маркетинг, както и влиянието на социалните медии върху маркетинга и процесите на SEO.
“Бихме искали посещението на наши възпитаници в „411 Маркетинг“ и достъпа до реална бизнес среда да се превърне в традиция”, каза г-н Василев.
“За нас е удоволствие да покажем на младите хора бизнеса в реалната му среда. Училището е мястото, където започва чертаенето на бъдещият им път в развитието и тези близки срещи им помагат във вземането на реални и обосновани решения в тази насока. Пожелаваме на нашите млади и усмихнати, надяваме се и бъдещи колеги, успехи и попътен вятър”, Милен Сотиров, Training manager на 411 Маркетинг.
Българо – Американската компания 411 Маркетинг стартира своята дейност във Варна с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Фирмата е част от бранда 411 Locals – базирана в САЩ международна компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е сред ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ. През тази година 411 Маркетинг планира да разкрие нови 50 работни места, както и да разшири обхвата на стажантската си програма. Новите работни места ще бъдат в областта на оптимизация на търсещите машини /SEО/, създаване на WEB сайтове, създаване на контент, дизайн.
Атлети на 411 Маркетинг се включиха в традиционни маратон “Варна”, който е част от Деня на предизвикателството. Проявата от програмата на Международната асоциация “Спорт за всички” ТАФИСА се провежда ежегодно от 1983 г. през месец май в над 120 страни на всички континенти. Маратонците на 411 Маркетинг носеха бели фланелки с логото на компанията и надпис “Имаме работа за Вас”, подсказвайки, че компанията се разраства и набира нови служители.
През тази година 411 Маркетинг планира да разкрие нови 50 работни места, както и да разшири обхвата на стажантската си програма. Новите работни места ще бъдат в областта на оптимизация на търсещите машини /SEО/, създаване на WEB сайтове, създаване на контент, дизайн.
Българо – американската компания 411 Маркетинг стартира своята дейност във Варна през 2009 г. с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Компанията е част от международния бранд 411 Locals – базирана в САЩ интернационална компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е сред ТОП 5 на фирмите от бранша на SEO в САЩ.
Ученици 8 клас с профил „Софтуерни и хардуерни науки“ посетиха офиса на 411 Маркетинг. Възпитаниците на СУ „Пейо Яворов” се запознаха с дейността на компанията и направиха своите първи стъпки в SEO /оптимизация за търсещите машини/.
“Учениците тепърва навлизат в света на информационните технологии и посещението оказа огромно влияние върху мотивацията им. Екипът на 411 Маркетинг ни впечатли с постиженията си и високия професионализъм. Експертите на компанията запознаха учениците със съвременните технологии за създаване, поддръжка и оптимизация на интернет сайтове, както и за перспективите за кариерно развитие в IT сектора”, коментира ръководителят на групата и преподавател по IT технологии Стойчо Казаков.
“Още от основното училище е добре децата да видят как знанията, които получават от своите учители, се прилагат в практиката. 411 Маркетинг е с широко отворени варати за учeници и студенти, които да видят работния процес и модерния офис на компанията”, коментира Силвия Николова, Director of client marketing на 411 Маркетинг.
411 Маркетинг стартира своята дейност във Варна с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Фирмата е част от бранда 411 Locals – базирана в САЩ международна компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е сред ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ.
През тази година 411 Маркетинг планира да разкрие нови 50 работни места, както и да разшири обхвата на стажантската си програма.
Новите работни места ще бъдат в областта на оптимизация на търсещите машини /SEО/, създаване на WEB сайтове, създаване на контент, дизайн.
Студенти от Международния университет в Киргизстан (IUK) започнаха обучение в 411 Маркетинг. Практическата им подготовка е възможна благодарение на проект за партньорска мобилност с катедра “Информатика” към ВСУ „Черноризец Храбър“. Обучението има практическа насоченост, като студентите ще бъдат включени в работния процес, ориентиран към дигиталния маркетинг и SEO (оптимизация на търсещите машини). “Занятията са с продължителност 20 часа. Разглеждат се теми, свързани с дигиталния маркетинг”,коментира Милен Сотиров, Тренинг мениджър в 411 Маркетинг.
Тяхната практическа подготовка ще се осъществи в рамките на 411 Academy – образователен проект, ориентиран към обучение на студенти в областта на дигиталния маркетинг и SEO.
411 Маркетинг стартира своята дейност във Варна с 4 души персонал. Към днешната дата фирмата осигурява заетост в морския град на над 200 човека. Фирмата е част от бранда 411 Locals – базирана в САЩ международна компания, специализирана в доставка на SEO решения за малък и среден бизнес. Класирана е в ТОП 5 на фирмите за локална SEO в САЩ.
411 Маркетинг награди студенти oт катедра “Индустриален мениджмънт” при ТУ “Варна”, участвали в състезание по „Технологично предприемачество и иновации 2018”. Конкурсът е по повод празника на специалностите “Индустриален мениджмънт”, към катедра “Индустриален Мениджмънт”.
Екипите – претенденти получиха казуси, по които да работят, след което презентираха своите разработки пред комисия, съставена от представители на водещи фирми във Варна и екип преподаватели от катедрата.
“За нас е чест да сме в комисията по оценка. Това е голямо признание за 411 Маркетинг като надежден партньор, носител на иновации и желан работодател”, коментира г-жа Ваня Кирилова, Site Director на 411 Маркетинг.
Силвия Николова, Director of client marketing информира, че 411 Маркетинг е осигурила награден фонд за първите три места, с който да поощри иновативността и креативността сред студентите.
Компанията осигурява заетост на над 200 души. 40% от тях са възпитаници на ТУ – Варна.
През тази година 411 Маркетинг планира да разкрие нови 50 работни места, както и да разшири обхвата на стажантската си програма.
Новите работни места ще бъдат в областта на оптимизация на търсещите машини /SEО/, създаване на WEB сайтове, създаване на контент, дизайнери.
Възпитаници на СУ “Христо Ботев”, община Ветрино, посетиха офиса на 411 Маркетинг. Визитата на младежите от професионална паралелка “Електронна търговия” е в рамките на проекта “Твоя час” на МОН.
“Запознахме се с работната среда на компанията. Учениците видяха на място как се изработва съвременен WEB сайт и се увериха, че IT технологиите са перспективна професия”, коментира ръководителят на групата и преподавател по информационни технологии г-н Петър Петров. Неговите възпитаници бяха допуснати до залата за обучение на 411 Маркетинг, където на интерактивна дъска се преподават последните новости в областта на разработката на WEB сайтове и оптимизация за търсещите машини /SEO/.
Учениците се запознаха с важността на SEO за всеки един бизнес, както и с перспективите за професионална реализация в областта на WEB дизайн и SEO в 411 Маркетинг.
Компанията започна своята дейност във Варна през 2009 г. с четирима души персонал, като днес осигурява заетост на над 200 души. През 2018 година 411 Маркетинг предвижда да открие нови работни места, както и да разшири обхвата на стажантска си програма.
Млади IT таланти поучиха награди от 411 Маркетинг за отлично представяне по време на състезание, организирано от ВСУ “Черноризец Храбър”. В него участваха както възпитаници на висшето учебно заведение, така и ученици. Комисия от експерти и преподаватели оцени представянето на претендентите. Награди получиха първите трима участници в категории “Мобилно приложение” и “Създаване на WEB сайт”.
“Това е нашия начин да предоставим възможност за развитие на младите IT специалисти, както и да съдействаме за тяхната успешна реализация на пазара на труда”, коментира Милен Сотиров, Тренинг мениджър на 411 Маркетинг и хоноруван асистент във ВСУ, който участва в изпитната комисия.
Компанията започна своята дейност във Варна през 2009 г с четирима души персонал, като днес осигурява заетост на над 200 души. През 2018 година 411 Маркетинг предвижда да открие нови работни места, както и да разшири обхвата на стажантска си програма.
Експерт на 411 Маркетинг участва в държавната комисия за публична защита на магистърските тези на студентите от специалност „Информационни и комуникационни технологии“ към ВВМУ „Никола Й. Вапцаров“. Защитата на дипломните работи се извърши пред Държавна изпитна комисия в лекционна зала „Прогрес“.
„Като участник в Държавната изпитна комисия във ВВМУ, бях впечатлена от високото ниво на подготовка на студентите и труда, който са вложили в изработката и защитата на магистърските си тези. Не мога да не споделя колко приятно изненадана останах и от факта, че двама от студентите бяха изработили тестери/ прототипи, с които нагледно да представят и защитят магистърските си тези.“, коментира Силвия Николова, Director of client marketing на 411 Маркетинг.
Всички представени презентации по дипломните работи събудиха голям интерес сред присъстващите в залата. Някои от презентациите приключиха с демонстрация на практическите разработки на студентите. С особен интерес бяха посрещнати презентациите и практическите демонстрации на резултатите от дипломните работи „Специализиран тестер за оценка на уязвимостите в компютърна мрежа“ на Екатерина Енчева Дянкова и „Автоматизирана микропроцесорна платформа за жиростабилизация на комуникационна антена“ на Найден Евгениев Тотев. Държавната изпитна комисия оцени работата на студентите с много добри и отлични оценки и ги произведе в образователно – квалификационната степен „магистър“.
Възпитаници на ВВМУ “Никола Й. Вапцаров” започват обучение по SEO (оптимизация на търсещите машини). Подготовката им е в рамките на съвместен образователен проект между морско училище и 411 Маркетинг. В инициативата са включени 45 студенти от първи курс от специалност „Информационни и комуникационни технологии в морската индустрия”. За тях са осигурени над 60 часа лекции и практически занятия по дисциплина “SEO – Оптимизиране на търсещи машини”. Миналата година 46 студенти от Висшето училище получиха сертификати за успешно завършен курс по “Дигитален маркетинг и оптимизация на търсещите машини (SEO)”. През 2018 година курсът прерасна в учебна дисциплина и се преподава на студенти първи курс от специалността “Информационни и комуникационни технологии”.
“Създаването на новата учебна дисциплина стана факт след като през месец февруари експертна група на националната агенция за оценяване и акредитация (НАОА) извърши проверка във ВВМУ по критериалната система на агенцията. Постоянната комисия по технически науки на НАОА взе решение на 09.03.2018 за разкриване на професионално направление 5.3 “Комуникационна и компютърна техника” във ВВМУ “Никола Й. Вапцаров”.
Съвместната работа с IT фирми по обучението на IT специалисти е задължително условие за добрата реализация на випускниците”, коментира ръководителят на катедра “Информационни технологии” доц. д-р. Юлиян Цонев. “Сътрудничеството между Висшето училище и компанията дава конкретни резултати, като вече 10 випусници работят на трудов договор в 411 Маркетинг.
Съвместната работа с IT фирми по обучението на IT специалисти е задължително условие за добрата реализация на випускниците”, коментира ръководителят на катедра “Информационни технологии” доц. д-р. Юлиян Цонев. “Сътрудничеството между Висшето училище и компанията дава конкретни резултати, като вече 10 випусници работят на трудов договор в 411 Маркетинг.
Студентите от 1ви, 2ри и 3ти курс на специалност “Информационни и комуникационни технологии в морската индустрия”, активно участват във факултативната дисциплина SEO, провеждана от фирма 411 Маркетинг. Студентите също така се възползваха от възможността за реална работа в компанията по линия на проекта “Студентски практики” на МОН.”
“Обучението е ориентирано към приложими в реална бизнес среда практики. По време на занятията се разработват реални проекти за изработка на собствени уеб приложения, бизнес startups, електронна търговия, дигитален маркетинг и оптимизция на търсещи машини”, коментира Милен Сотиров, Мениджър обучение в 411 Маркетинг.
Компанията развива собствена академия – 411 Аcademy, имаща за цел подготовка на студенти и стажанти за работа в областта на дигиталния маркетинг. Благодарение на сътрудничеството си с ВВМУ, 411 Academy разширява своята дейност. 411 Academy e практически ориентирана школа, осигуряваща, както начални знания по уеб разработка и SEO, така и последващи и надграждащи знанията обучения. По-голямата част от обученията са предназначени за студенти, имащи интерес към IT технологиите.
За 411 Маркетинг
411 Маркетинг е бългaрският филиал на международния бранд 411 Locals. Офисът във Варна стартира през 2009 година, като в началото са наети четирима човека персонал. Екипът днес се състои от над 200 специалисти, работещи в сферата на SEO, WEB дизайн, онлайн маркетинг. 411 Locals е официален партньор на Google и е сред ТОП 10 на SEO компаниите в САЩ.